Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundes betalingskort misbrugt - må jeg udleverer informationer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

En kundes betalingskort er blevet misbrugt. Betalingen er fra vores side selvfølgelig meldt som fraud til vores betalingsudbyder, og derudover selvfølgelig med det samme refunderet til kunden.

Kunden oplyser at denne har fået stjålet sin pung, og kunden ønsker at vi udleverer adresse oplysninger på modtageren.

Min holdning er at svindleren alligevel nok ikke bor på den leveringsadresse, og derved er oplysningerne ubrugelige for kunden. Derudover må vi overhovedet udleverer oplysninger til personen?

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tvivler jeg stærkt på, at i må udlevere til kunden.

Kunden kunne jo også vælge at anmelde det til politiet, og så oplyse dem om at kortet har været brugt hos jer. Politiet gør selvfølgelig intet ved sagen, men det er trods alt stadig den rigtige vej at gå.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget kort.

Alle oplysninger er fortrolige. Også selvom at det er svindel.

Kun din udbyder af betaling (i mit tilfælde Clearhouse) og Politiet må få oplysninger. ALDRIG en kunde.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)