Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på www.festivalpakker.dk

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay super, hvad er vandsøjletrykket og er det 2-lags?

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

gro123:

Okay super, hvad er vandsøjletrykket og er det 2-lags?

Hej gro123. Du må gerne stille spørgsmål på mail jonas@bl-group.dk, så holder vi tråden indenfor overskriften. 

Mvh Jonas Birk

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept, dog problematisk hvis man klikker på linket tidligere i denne tråd til 5 personer og trykker "tilbage til festivaller" så ender man tilbage i denne debattråd.
Måske det er er link der er oprettet med history-1.

Godt nok nogle lave priser hvor mange får meget for pengene. Når momsen og vare indkøbet trækkes fra.
4 soveposer, 1 telt, hængelås. Og levering for 849 Kr inkl moms.

Så skal der mange pakker igennem før der er meget på bundlinjen.

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hesselbjerg Sørensen:

Fedt koncept, dog problematisk hvis man klikker på linket tidligere i denne tråd til 5 personer og trykker "tilbage til festivaller" så ender man tilbage i denne debattråd.
Måske det er er link der er oprettet med history-1.

Godt nok nogle lave priser hvor mange får meget for pengene. Når momsen og vare indkøbet trækkes fra.
4 soveposer, 1 telt, hængelås. Og levering for 849 Kr inkl moms.

Så skal der mange pakker igennem før der er meget på bundlinjen.

Hej Jacob. Tak for feedback. Ja der skal en del pakker igennem, men da det er mit første "rigtige" projekt søger jeg mest noget jeg kan lære af og så er den økonomiske del bare en måleenhed. 

Mvh Jonas Birk

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Ja selv havde jeg enlig bare lavet en løsning, hvor man kunne se alle produkterne. Eller laver en større kontrast på ikonerne, sådan at de skiller sig ud.

Tag fx alle produkter i pakken og sæt dem på et samlet billede. Det vil skille dem ud fra hjemmesiden og gøre det mere konkret, hvad det er du sælger. Det visuelle er nemmere at "læse" for mennesker. 

God dag!

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Vendelbo:

Hej, 

Ja selv havde jeg enlig bare lavet en løsning, hvor man kunne se alle produkterne. Eller laver en større kontrast på ikonerne, sådan at de skiller sig ud.

Tag fx alle produkter i pakken og sæt dem på et samlet billede. Det vil skille dem ud fra hjemmesiden og gøre det mere konkret, hvad det er du sælger. Det visuelle er nemmere at "læse" for mennesker. 

God dag!

Jeps tak for tippet! :)

God dag! :) 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)