Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på www.festivalpakker.dk

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har nu arbejdet i en måneds tid på mit site https://www.festivalpakker.dk/ og ville høre om i forstår konceptet og en vurdering af sitet. 

Mvh Jonas Birk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Logoet virker en smule stort.

Jeg vil dog lige komme med en idé til en FB-kampagne.

60 dage før Roskilde (eller en anden stor festival) igangsætter i en lead-annonce hvor man kan vinde en komplet festivalpakke.

Så snart at brugerne signer up så overfører i dem til en automatiseret email-kampagne. På den måde kan varmer i dem stille og roligt op til festivalen, samtidig med at de er opmærksomme på jeres shop.

Herunder kan i så lave forskellige triggers, men mit foreslag ville være at i 2 uger inden Roskilde trækker en vinder og så tilbyder resten af deltagerne x antal % rabat på produkterne.

Blot en idé herfra.

Held og lykke med projektet,

Mvh Lasse

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lasse. Jeg havde tænkt mig at være massivt fremme på med hensyn til Facebook annoncering her fra januar og februar og frem til sidst juni, da jeg oplever en del har fået deres billetter til festivalerne i julen, og derfor søger en pakke i den nærmeste fremtid. Men tak, vil jeg klart arbejde med! 

Mvh Jonas. 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger gerne flere svar :-) 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg så din side blive jeg noget skuffet mht designet. Ret kedeligt havde forventet nogen flere farver , spræl nu hvor det var en festival side., 

Under produkterne ser jeg ingen billeder af teltet etc. 

mvh

anders

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange gange skal man lige synke en oplevelse før tegnebogen eller Dankortet svinges. Problemet er bare at der ikke er nogen oplevelser. I sælger 4 varer og lidt ekstra. Det er bare ikke skide interessant.

Jeres idé er genial men den formidles som om det var en madordning i vuggestuen. 

Lav en historiefortælling hvor i fortæller om forskellige festivaller og om hvor meget jeres produkter forbedrer oplevelsen. Jeg tror nok de fleste er ligeglade med jeres logo og de fine billeder der ligner hinanden med telte og forskellige antal.

Lav en anden tilgangsvinkel.

Hvor mange er i ?
Hvor mange telte skal i bruge ?
Ønskes gratis levering på teltpladsen?

og så videre... Det tror jeg sælger.

Gerne en fortælling om hvor meget der spares hvis der tilvælges et... (eller andet.)

Folk kan jo altid kigge i jeres shop efter færdige løsninger.

Bare lige en idé, men måske noget kan bruges.

Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har i overvejet at samarbejde med en nødhjælpsorganisation, der kunne indsamle pakkerne efterfølgende?
Måske kræver det blot en flyver med et nummer man kan ringe/skrive til eller en bod/sted, hvor man efter festivalen har mulighed for at aflevere pakken...

Hvis folk specifikt køber til brug på festivalen, er der nok folk imellem, der ikke har planer om at have det liggende i lejligheden/loftsrummet efterfølgende..


Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil i differentiere jer fra festivalkits.dk ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

designet tiltaler mig ikke vildt meget .

samme billedet alle pakkerne også på forsiden 

billedet banner behøves  det ?jeg ville bruge et med farver der er mere fest og lys i , hvis jeg skulle have et billedet der 

der mangler billeder af varene hvilken telte og en grundig vare beskrivelse .

jeg kan ikke finde på siden handelsbetingelserne ? 

sæt cvr nummer på din side hvis du har det ?, hvis du har det sæt det gerne i fodnoten på siden og kontaktsiden.

der mangler meget indhold på din side , så en god ide men en blog på siden , det vil give mere indhold på siden  , så din side også kan organiske optimeres bedre .

pagespeed ikke det dårligste jeg har set men det er værd at kigge da mobil er lidt rød https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fwww.festivalpakker.dk%2F&tab=mobile 

jeg ved det ikke den værste score så småting kan få den opad mod gul og grøn kig på billederne , jeg ved ikke om der findes et plug in til shopify cms system ellers ville jeg bruge https://kraken.io/ til at få speed billeder 

facenook trækker lidt der bruger jeg https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin det er jo php så det burde kunne indsættes disse koder din side bruge iframe koden det bruger jeg det trækker 0 i score på min side 

jeg har selv brugt dette her seo tool som en god hjælp min egen hjemmeside http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Har fra min tid i Kina, med fuld adgang til "billige telte og campignudstyr" jævnligt diskuteret netop denne ide med en god gammel ven, og det er med tiden blevet til den del fadøl og snak om emnet :) Så jeg synes naturligvis at ideen er genial :)

Meget god feedback om jeres grafiske opsætning og usability så det vil jeg ikke kommentere, men tror bestemt i med fordel kunne udvide sortimentet og lade "luksus pakkerne" indeholde klapstole, øl-bong, drikke-hjelme, kroketspil, USB højtaler mm som alt kommer færdigpakket fra Kina, hvor jeg formoder i også henter teltene. Tror det vil gøre det hele lidt mere spændende. 

I teorien kunne i jo også sælge reklameplads på teltsiderne, men så er forretningskonceptet jo straks noget andet :)

Anyway, god vind med det, og skulle i bruge noget inspiration fra et par gamle gutter der har brainet på ideen i godt 7 år siger du bare til :)  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)