Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ekstra indkomst på 3500 kr. for 1-2 timer per dag

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa.
Tak for dine kommentarer.
Tjek min facebookside igennem og se alle der beder om info. Hvis du tror at jeg lyver, ved jeg ikke hvordan jeg så skal forklare det for dig.
Mange af de opslag jeg laver bliver kommenteret af et par tusinde mennesker der vil have tilsendt info.
JA jeg svarer dem allesammen... JA det tager tid og JA de beløb jeg har opgivet er korrekte.
Nej jeg opgiver ikke mit fuldtidsjob for network marketing(endnu... hvem ved i fremtiden), da det endnu er for usikkert.
Men ja, jeg synes at det er en fantastisk måde at tjene ekstra penge på.

Du må gerne tjekke min facebook-side 
https://www.facebook.com/fitlineogcellreset/

Hav en dejlig pinse

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Boombastic:
Siden i går har jeg svaret over 1.800 personer der har kontaktet min facebookside( https://www.facebook.com/fitlineogcellreset/ ) og nej, det har ikke været brugt reklamekroner på dette.


cool nok set ud fra det faktum at din facebook side kun har 17xx likes.... og med 1800 henvendelser i døgnet.... så er der godt nok mange der bare lige sådan ud af det blå finder frem til dig....:)

Boombastic:
Jeg kan ikke se hvorfor pokker jeg skulle lyve, overdrive eller andet.


bare rolig... det kan alle andre godt se hvorfor du gør:)

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

De finder jo næppe mig "ud af det blå".
Når nogen kommenterer på et billede eller lignende, kan personens venner se dette... de kommenterer så også og så kan deres venner se dette... Mere kompliceret end så er facebook altså ikke... men det vidste du jo nok... eller ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Boombastic:
De finder jo næppe mig "ud af det blå".
Når nogen kommenterer på et billede eller lignende, kan personens venner se dette... de kommenterer så også og så kan deres venner se dette... Mere kompliceret end så er facebook altså ikke... men det vidste du jo nok... eller ;-)


Jeg tænker lidt at du spilder dine talenter... helt vildt!

Hvis du uden at lave reklame på et døgn kan få 1800 beskeder på facebook på en side med 17xx likes... tænk sig hvad du kunne drive det til hvis du havde et rigtigt produkt.... jeg tænker 180.000 daglige beskeder!

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha.... din facebookside, som genererer 1.800 henvendelser i døgnet, som du alle sammen svarer på med 1-2 timers arbejde om dagen, har hele 4 anmeldelser!! Det er da helt vild godt gået.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

(24.924,14 points) Ca. 19.000 kr. udbetalt, som et hyggejob... jeg er ganske tilfreds med Network Marketing.

Tilmeldt 5. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Fra  TEN Thai Estate Network Co. Ltd. Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

He he Geeked Jeg elsker disse tråde, hvor een eller anden indenfor MLM forsøger at kapre kunder, og så bliver trukket hele vejen igennem den negative mølle, og som så ender med at skamme folk ud og trække jantelovskortet Big Smile

Men håber folk, ligesom jeg selv med 30 års MLM erfaring, lærer at Amino ikke er det smarteste sted at skaffe nye medlemmer til sin downline Skype-Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad venligst være med at kopier trådindehaveren.

Og med det mener jeg, hvorfor vække en død tråd til live igen?

Du er sandsynligvis bare endnu en MLM scam. (muligvis også den samme person, som er tråd indehaveren, bare under et nyt navn og ny profil)

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis! 

Network Marketing er for de mennesker som gerne vil videre på det moderne arbejdsmarked. Der er flere forsker som har gode meninger om network marketing, og vi alle gør det til daglig uden at blive betalt - Vi anbefaler produkter / virksomheder til hinanden... så hvorfor ikke tjene penge på det? 

Jeg arbejder selv i network marketing, vi har god bonus ordning overholder lovkrav i hvert enkelt land. firmaet er en af verdens største virksomheder inden for beauty, wellness og fitness branchen.. 

præsentere jer gerne for virksomheden, så i kan få bedre forståelse for network marketing.. :)

rigtig god aften 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha... temmelig (ufrivillig) ironisk, at opslaget hvor du tilbyder at præsentere dit MLM fra den ansvarlige, og markedsførende o.s.v (gaaaab) ligger lige efter opslaget, hvor du beder om hjælp til konkurskarantæne. :-)

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)