Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside.. hvor??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nytår

Jeg skal til at lave en hjemmeside som kun omhandler kager ;-) Salg af disse, råd og vejledning, opskrifter videoer mm. jeg har fundet og købt et domæne navn.. Jeg mangler bare stedet hvor jeg skal skal "køre" hjemmesiden fra... uden det koster sindsygt meget.. jeg kan sagtens opsætte den selv, dog gerne med brug af skabeloner ;-)

håber der er nogen der vil dele erfaringer.

/ Lotte

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte
Jeg kan anbefale unoeuro til at køre hjemmesiden på og jeg kan igså hjælpe med opsætning af hjemmesiden til en god pris

Mvh Mathias
OnlineItSupport

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte.

Ligesom Mathias vil jeg også anbefale Unoeuro. De har en oppetid på deres servere på næsten 100%, hvor i mod jeg har dårlige erfaringer med one.com. Men dette er også min subjektive mening og erfaringer. Du er velkommen til at skrive eller ringe til mig til en uforpligtende snak omkring din hjemmeside. Jeg vil gerne give dig nogle inputs til idegenereringen, værdier i dit design og evt tænke marketing automation indover det på sigt. 

Med Venlig Hilsen
Mads

Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak ;-) Et enkelt spørgsmål.. har jeg brug for 5 eller 100 GB, når siden kun skal indholde max. 200 billeder og så noget tekst?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med 5 Gb, det er nok. så kan du altid opgradere, og evt opgradere ram på serveren :)

Mvh Mads

Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

FEDT ;-) Tusind tak for hurtigt svar.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak Lotte. Skriv hvis du gerne vil have noget sparring på projektet. Ellers rigtig held og lykke med det.

Mvh Mads

Tilmeldt 23. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lotte:

Godt nytår

Jeg skal til at lave en hjemmeside som kun omhandler kager ;-) Salg af disse, råd og vejledning, opskrifter videoer mm. jeg har fundet og købt et domæne navn.. Jeg mangler bare stedet hvor jeg skal skal "køre" hjemmesiden fra... uden det koster sindsygt meget.. jeg kan sagtens opsætte den selv, dog gerne med brug af skabeloner ;-)

håber der er nogen der vil dele erfaringer.

/ Lotte

Hej Lotte.

1. Vi elsker kager.

2. Vi vil rigtigt gerne hjælpe dig! Vi er et digitalt bureau der arbejder med netop folk som dig - vi varetager os både af udviklingen af hjemmesiden samt hosting etc. Du må meget gerne tage et kig på www.verker.net og skrive/ringe til os på +45 71 96 96 75 eller hi@verker.net. :-)

Og super godt nytår!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)