Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP plugin til download

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Min e-bog "Ung iværksætter under 18" er på vej. 

Den skal downloades fra mit Wordpress-site, hvorfor jeg efterspøger et plugin - eller andet - som kan gøre sådan, man kan downloade den. Endnu mere perfekt kunne være, at man kunne tilmelde sig mit nyhedsbrev og så modtage den i indbakken. Sådan så jeg også kan samle mailadresser ind, som mange andre også gør med succes.

Råd modtages gerne. Tak! :-) 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare at uploade din e-bog til et tilvkårligt sted på din side, og så vælge at lave en autoresponder strategi, hvor folk får link til download når de tilmelder sig dit nyhedsbrev? Autoresponder kan laves i enten AWeber eller mailchimp.

Alternativt kan WooCommerce også sælge pdf filer. Tror dog det bliver noget med, at brugeren skal lægge i kurv og så checke ud. Du vælger så selv beløb, om det skal være gratis eller betalingsform. Denne version er dog nok lidt mere krinklet, da der er en del klik som brugeren skal trykke på :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias M:

Er det ikke bare at uploade din e-bog til et tilvkårligt sted på din side, og så vælge at lave en autoresponder strategi, hvor folk får link til download når de tilmelder sig dit nyhedsbrev? Autoresponder kan laves i enten AWeber eller mailchimp.

Tak for dit bidrag.

Vil også gerne have tracking på antal downloads - så det´ perfekt!! :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)