Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har efterhånden søgt en del på nettet og herinde efter svar, men syntes stadig ikke jeg har fundet noget der besvarer min søgen ordenligt. 

Jeg leder nemlig efter en tøj producent, helt placeret i DK eller England. Jeg leder efter en tøj producent der kan fremstille lang - og kortærmet skjorter.

Mit spørgsmål er så hvordan jeg finder, eller kommer i kontakt med en tøjproducent. Jeg syntes nemlig ikke jeg selv kan komme længere, og har derfor brug for lidt hjælp.

Alt hjælp modtages :) God Jul og nytår

Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stadig ikke modtaget noget, men kan se 37 har set opslaget. Så i må sige til hvis jeg skal beskrive mit spørgsmål mere.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

At du ikke for svar skyldes nok at du er rimelig urealistisk når du søger en producent i DK eller UK, arbejdslønnen er alt for dyr i disse lande til at slutproduktet kan sælges.  De fleste tekstilprodukter fremstilles i lande som Portugal, Tyrkiet, tidligere baltiske og østeuropæiske lande, samt Asien.

Du skriver intet om hvorfor det skal være DK eller UK, eller hvad materiale dine skjorter skal fremstilles i ?  Skal du have lavet din egen metervare?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

enig med Ravn - det er vanskeligt. Umiddelbart søg Bosweel  og Angli - ellers hør Dansk Mode & Textil som tidl. kun havde netop producenter som medlemmer men nu har både producenter og importører http://www.dmogt.dk/ De kan sige om nogen laver skjorter i DK

Den engelske ambassades handels afdelinger er mit bedste bud på noget fra UK

Tænk på at sikre dig det er producenter, for jeg vil ikke være overrasket hvis mange af dem producerer som Ravn beskriver idag - men der skal nok være nogle der stadigt syr skjorter i UK 

Langt lettere i de lande Ravn nævner - og flyvning er billigt så et smut til Baltiske lande eller Polen er overkommeligt og giver muligheder for kontakt personligt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)