Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Først og fremmest rigtig glædelig jul.

Vi har fået lavet en webshop som mere eller mindre er klar til at gå i luften ( efter vores mening ) men tænkte at jeg lige ville have den forbi jer en tur da ingen af os er hajer til webshops.

Så lidt feedback på shoppen ville være dejligt.

Ser frem til at høre fra jer.

https://finfest.ps6.danaweb.com/

Mvh Morten

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt. et link til webshoppen? Ellers bliver det svært at give feedback :P

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt du skriver at du ikke er en haj til webshops, men det er lidt svært at bedømme din shop hvis der ikke er noget link at klikke på Smile

Det ville på sigt også være godt for din SEO og linkbuilding at linke til shop f.eks. her på Amino, og i din signatur.

-hilsen Sami

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHAHA det er nu lagt op. Tak for info :O)

 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske ok side til at begynde med... Men klart stadig plads til lidt forbedringer; Det virker heller ikke til, at i er helt færdige med den endnu. Dette kommer selvfølgelig til udtryk igennem alt den lipsum tekst og links som linker til bl.a. Danawebs sociale medier.

Første håndsindtryk er, at siden fremstår en smule rodet. På forsiden ville jeg nok prøve at rykke lidt rundt på tingene i forhold til hvad skal være i footer og hvad skal være i navigations menuen. Det er godt nok sjældent set, at man vælger at placere handelsbetingelser som noget helt centralt i navigations menu'en - Har i været inde og se, hvordan jeres konkurrenter eller evt. store danske webshoips gør? Derudover synes jeg ikke at den corporate bullshit tekst i har skrevet på forsiden, har nogen gavn for brugeren.

Jeres cookie politik er jeg lidt i tvivl omkring, om det er nok bare at linke til erhvervsstyrelsen? Er det ikke meningen i skal informere brugeren om, hvad formålet med brugen af cookies har på jeres hjemmeside.

Klart få kigget på nogle ordenlige produkt tekster, det virker meget tomt. Derudover, så pas på med at komme jeres produkter i kategorier; F.eks. har i nogle røde sugerør som både kan findes under jul tema og den sultne larve. Dette skaber duplicate content på jeres hjemmeside.

Kunne man ikke gøre betalingsprocessen lettere fra kunden? Jeg ville personligt springe fra, hvis man skal til at oprette sig som bruger og andre forstyrende elementer.... 

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Tak for din feedback.

Handelsbetingelserne skal selvfølgelig ikke ligge der. Det har du helt ret i.

Teksten på forsiden er kun lavet da den efter min forståelse gavnede SEO. Men måske jeg tager fejl?

Cookie politikken er lavet af Danaweb. Går ud fra den er som den skal være, men tjekker op på det.

Hvordan gør man så når man har et produkt der passer i flere af vores katagoriserier?

Jeg er helt enig i at jeg også springer fra hvis man skal oprette sig, men det er ikke et must på vores side. Man kan bare skrive navn og adresse og så betale. Oprettelsen er valgfri.

Mvh Morten

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu feks de røde sugerør. Er det DC?

Der kommer jo ikke forskellige URL'er.

Lige meget hvor man trykker på dem hedder URL'en jo sugerør/sugerør-rød-112.html

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint udgangspunkt hvis du er helt nystartet.

Jeg forstår dog ikke hvorfor du ikke som det aller første ikke har sikret dig et domænenavn, når nu det er en af de billigste udgifter der findes. Det synes jeg er det aller vigtigste, da den trafik, SEO m.m. du skaber nu kan være ligegyldig hvis din side skal flyttes over på et andet domæne efterfølgende.

-hilsen Sami

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sami.
Vi har skam domænet www.finfest.dk
Men siden ligger stadig på en testserver mens vi laver det sidste

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Eagle Media ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Der er rigtig mange steder hvor det er svært at læse teksten på grund af tekst farven eller baggrundsfarve, font størrelser er lidt for små og store nogle steder.

Så der skal nok vælges en anden hoved farve for temaet og mere ens font størrelser.

Bunden ser lidt rodet ud med nyhedsbrev og føls os over de andre informationer.

Håber du kunne bruge det til noget.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)