Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på ny website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er så småt i gang med at starte min første website, Det er en indhent 3 tilbud side.

Men når man selv sidder og kigger på sin hjemmeside, bliver man nemt blind for alle fejlene.

Jeg ville blive meget glad hvis i gad at tage et kik på den og give lidt feedback med jeres holdninger

I kan se side her: www.Multibud.dk

På forhånd tak og glædelig jul

Mads

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Umiddelbart ser det helt ok ud, der ser ikke ud til at være markante stave- eller formuleringsfejl og funktionaliteten med links etc. ser også ud til at fungere fint.

Designmæssigt lidt lige ud af landevejen, men det er jo også ok.

Glædelig Jul

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes designet er okay seo delen halter en del

hvis du ønsker trafik fra google er det vigtigt der ikke er duplikat fejl på siden der er mange fejl på siden ifølge dette seo tool http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

page score er hellere ikke alt for god især mobil den er rød og page score er en af mange ting en side vurderes efter hvor den skal placeres i det organiske resultatethttps://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.multibud.dk%2F&tab=desktop

jeg har intet kendskab til dit cms system så ved intet om hvordan retter html og css fejlene på siden .

billederne der kunne evt bruges https://kraken.io/ for bedre fart billederne på siden

disse koder burde være dem som trækker mindst i page score del og like facebook https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej freefly

Tusind Tak for din feedback.

jeg er enig i vores design virker lidt "tørt" det er noget vi tager op og får kigget på.




Mads

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Mange tak for din feedback

Ja Seo optimeringen halter det må jeg se at få rettet op på.
Og tak for de links du har sendt.


Mads

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser fin og inbydende ud. Måske bruge nogle ikoner til de forskellige kategorier? Ellers flot arbejde.
Må jeg spørger hvordan backend fungere? Altså den del firmaer har adgang til? Hvordan håndteres bud?Bruger du et plugin?

God aften

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

 

Det er en ligetil plan du har - det er nemt at forstå hvad du tilbyder til sælger og køber.

Tilmeld virksomhedsside


Dog synes jeg at virksomhedsdelen mangler information, jeg ville ikke vide hvad jeg skulle skrive i til jer!!! I kunne måske overveje en spørgsmåls struktur - som kunne bruges henover flere brancher - eller specifikke spørgsmål til hver branche. 


Er det planen at ringe til firmaerne og få mere info?

Hvis jeg fx. ønskede at sælge hjemmesider eller webshops igennem jeres portal. Vil jeg personligt have svært ved at tro i kunne organisere denne del for mig og have styr på alle detaljerne - for kunden og for mig. 

 

I kunne overveje at ud fra hvad man svarer på 


1. Spørgsmål - dropdown

 

fx. Webdesigner

 

2. Så kunne næste spørgsmål være mere uddybende - laver du webshops eller hjemmesider

 

3. .....

4.....

5. osv... for hver branche

 

Jeg tror at faren kan være at virksomhederne vil være i tvivl om hvad og hvordan...

jeg synes at i jeres site er flot og det ser professionelt ud - ingen tvivl...



Referencer og kundeudtalelser er selvfølgelig alfa omega - både i forhold til sælger og køber.



God arbejdslyst!!

 

René

 

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej spirian

Tak for din feedback.

Med ikoner ud for hver kategori, tænker du så noget ala en vandhane ud for vvseren og en hammer ud for tømreren?

Med hensyn til vores backend på siden for leverandørende mangler vi stadig lidt arbejde.
Men du kan logge ind og kikke på det afligevel med denne bruger:

Aminotest@yopmail.com

Test1234



Mads




Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej René

Mange tak for din feedback.

Det er en god ide med under kategorier som du foreslår. Det er helt sikkert noget vi skal have tilføjet til hjemmesiden.

Mads

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool. Ja det er noget i den retning jeg tænkte :-)
Tak jeg tjekker det lige ud :)

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)