Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underside og forside indeholder samme søgeord - hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg har et spørgsmål mht SEO.

Jeg har en side om USB stik - som jeg gerne vil have til at ranke på dette søgeord. Men det er jo samtidig interessant at ranke på "UBS stik 64gb" og "usb stik 128gb".. SÅ mit spørgsmål er: Hvis jeg laver undersider om hver af disse - vil de så kæmpe lidt mod min forside på søgningen "usb stik"?

Og hvad nu hvis jeg på min forside, der skal ranke på "usb stik", laver et internt link til undersiden med ankertekst "UBS stik 64gb" - mister forsiden så ikke værdi fordi jeg bruger forsidens søgeord til at linke til en underside? 

Hvad er det bedste at gøre her, mener I?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Du har næsten svaret på det selv :)

Optimer forsiden til det primære "USB stik" og så optimer uder/kategorisiderne til de forskellige størrelser på USB stik som du har. 

Interne link fra forside til undersider er kun naturligt og sundt, så gør endelig det. Det fjerner ikke værdi fra forsiden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer ikke i karambolage med duplikeret indhold, tvært i mod. En forside der omhandler "usb stick", og undersider der omhandler usb stick's i specifikke udgaver, vil styrke din forsides keyword. Jo mere af dit domæne der omhandler "usb stick + detaljer" vil forstærke dit domænes primære keyword.

Dog skal du huske at det skal være væsentligt forskel på content for hver underside. Så du ikke ender med at google ser det som spam eller duplikeret indhold :-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tak for svar begge to!

Min bekymring lå bare i om det skadede forsiden at bruge ankertekst hvor søgeordet "usb stik" indgik til at linke til en underside, da man jo så faktisk fortæller google at denne underside omhandler dette. Men fedt med svar :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Knæk og bræk med det og god jul ;)

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

God jul fra usb stik eksperten ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)