Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på smykke webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino folkens,

Jeg har startet min webshop op og i den forbindelse ønsker jeg feedback på www.jasminjewelry.dk 
Vi ønsker at høre om selv de mindste detaljer (djævlen er oftest gemt der siges der)

Glæder mig til at høre hvad i tænker om vores side. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har flere mærkelig / dårlige formuleringer

"Kvaliteten er af 925 sterling silver"  Sterling sølv

Med zirkon stenen på øreringene

"brillerer som diamanter"   "forkert brug af ordet brillere  (funkler, glimter, stråler)

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=brillere

 

Husk i øvrigt at i skal være tilmeldt Ædelmetal kontrollen hvis i selv importere smykkerne.

 

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kommer ikke ind på produkterne hvis man trykker på Jasmin jewelry under produktbilledet. Det duer ikke

Og så skriver du ideal til en festlig .............
Det hedder ideel.

Tilmeldt 20. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra et grafisk design perspektiv kunne bl.a. farvevalg også evt. ændres da prisen på smykkerne og designet af dem (i min optik) symboliserer noget andet end det æstetiske design som hjemmesiden benytter sig af. 

Fra et marketing perspektiv er det jo altid godt at have en rød tråd fra kerneværdierne til budskabet og blikfanget man nu engang benytter sig af (Jeres tilfælde, hjemmesiden).

Når det så er sagt, synes jeg ikke at det er helt skævt. I skal i hvert fald have held og lykke med det samt en god jul og et godt nytår!

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback Ravn.
Ja, vi må hurtigst muligst gennemgå teksterne i ferien. 
Vi importerer selv vores smykker, og vil undersøge nærmere om Ædelmetal kontrollen. 

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

mort1287:

Man kommer ikke ind på produkterne hvis man trykker på Jasmin jewelry under produktbilledet. Det duer ikke

Og så skriver du ideal til en festlig .............
Det hedder ideel.



Ja vi var selv i tvivl om vi overhovedet skulle have det under produkterne eller ej? Hvad synes i - skal det være der eller skal det væk?
Vi bruger Shopify, så må undersøge hvordan man kan indstille den således at man kan trykke på den. 
Ja vi skal klart gennemgå vores tekster endnu engang. 

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Marketerino:

Fra et grafisk design perspektiv kunne bl.a. farvevalg også evt. ændres da prisen på smykkerne og designet af dem (i min optik) symboliserer noget andet end det æstetiske design som hjemmesiden benytter sig af. 

Fra et marketing perspektiv er det jo altid godt at have en rød tråd fra kerneværdierne til budskabet og blikfanget man nu engang benytter sig af (Jeres tilfælde, hjemmesiden).

Når det så er sagt, synes jeg ikke at det er helt skævt. I skal i hvert fald have held og lykke med det samt en god jul og et godt nytår!



Tak for din feedback, er det muligt du kan uddybe hvad du mere konkret mener? Vi er helt enige, og det skal der helst også være. 
Tak og i lige måde!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

blog linket ville jeg lave mindre , det er stort billedet på siden, men godt du har en blog det tilføjer indhold til din side .

facebook like del mangler på siden , der bruger jeg dette her , det trækker også nul i min page score, jeg bruger iframe koden https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button

rød page score er ikke ideelt i seo proces https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fwww.fanxhosting.dk%2F&tab=mobile

jeg ved ikke alt hvordan den forbedes men du kan optimere billeder med https://kraken.io/

denne her service siger du kan lave mange forbedringer på siden i den organiske optimering http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, med mere info vedr. jeres foretagende og med bedre tid ville jeg kunne komme med nogle lidt mere konkrete inputs men umiddelbart:

Jeres hjemmeside er mere end bare en handels-platform - Det er jeres kanal til kunderne hvori i afleverer jeres budskab. Fx med hvad jeg kan forstå fra jeres produktbeskrivelser er der en vis eksklusivitet til produkterne (udfra beskrivelse og pris). Prismæssigt ligger i jer jo tæt på andre smykkemærker (smykker, ure, accessories) hvor de fleste markedsfører sig med budskaber vedr. "dyrt" "eksklusivt" "elegant" "stilrent", på trods af at det ikke er de helt dyre segmenter (eg. daniel wellington, pandora, MVMT). Pt. benytter I jer af design som mere ligner en god funktionel webshop, men som ikke underbygger de værdier i tillægger produkterne.

det er lidt et mismatch der KAN komme til at betyde en del. Sidedesignet lægger sig mere op om webshop som elgigantens, silvan elign. end mode og smykkebranchens sider som (kig tilsvarende på markedet). 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mbdagli:

Kære Amino folkens,

Jeg har startet min webshop op og i den forbindelse ønsker jeg feedback på www.jasminjewelry.dk 
Vi ønsker at høre om selv de mindste detaljer (djævlen er oftest gemt der siges der)

Glæder mig til at høre hvad i tænker om vores side. 

Jeg synes det er rigtig synd, at du med så mange fine produkter ikke formår at fremstå det som du helt sikkert gerne vil.

Min kalender er booket fra top til tå - og jeg rejser til New York i aften. MEN du er mere end velkommen til at vi tager en snak. Jeg vil gerne snakke for at give dig en masse råd, så du kan komme den rette vej. Bare book en 'bliv ringet op' på min hjemmeside, så ringer jeg dig op i løbet af i dag!

Vh. Kasper // SEDIA

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)