Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør I, når kunde skal betale depositum, og have det retur?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står for at skulle udleje noget til kunder, med en gennemsnits pris på 500,- pr. udlejning. Jeg vil gerne tage 1.000,- i depositum, i tilfælde at at kunden ikke returnere produktet.

Er der ikke en nemmere løsning end at trække pengene, og overføre dem tilbage bagefter? NETS tilbyder at man kan reservere et beløb, men kun til hoteller og biludlejning, så det kan jeg ikke bruge. Jeg overvejer at man teknisk set kunne gemme kortoplysningerne og så trække de 1.000,- hvis produktet ikke blev returneret (selvfølgelig med godkendelse fra kunden i form af underskrevet kontrakt) men det virker også som en lidt forkert løsning.

Ideer?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)