Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate content. er der nogen der lige kan forklare mig lidt mere her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Jeg er i gang med at få bygget en side og i den forbindelse, får jeg også skrevet en del artikler. 

Jeg havde så tænkt mig at selvfølgelig at dele dem på mit site, men også dele dem på fx. reddit.com <- men kan jeg dele præcis den samme artikel der?

og i givet fald, ville jeg kunne lave nogle blogs på andre domæner som deler mine artikler med præcis samme tekst og så linke til min side <-- eller vil det forbindes med duplicate content i forhold til google?

Nogen der kan give lidt klarhed på dette ?

Hilsen

Don

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du genbruger dine artikler i sin helhed, eller de væsentligste dele af dem, på andre sites, så vil det giver problemer med duplicate content og du risikerer at dit eget website bliver filtreret ud af Google. 

Du bør derfor enten nøjes med at bringe et kort resume på de andre sites med henvisning til den fulde artikel på dit website, eller skrive helt nye tekster til de andre sites. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis du genbruger dine artikler i sin helhed, eller de væsentligste dele af dem, på andre sites, så vil det giver problemer med duplicate content og du risikerer at dit eget website bliver filtreret ud af Google. 

Du bør derfor enten nøjes med at bringe et kort resume på de andre sites med henvisning til den fulde artikel på dit website, eller skrive helt nye tekster til de andre sites. 

Mange tak for info - så lader jeg være med det :D 

og må udfærdiget nogle mindre tekster til de forskellige artikler :)

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)