Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop (ecommerce)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Min partner og jeg er i gang med at oprette en webshop. Vi har tænkt os at kode websitet selv, men er tvivl om hvilke ecommerce der kan køre med den løsning? Og hvad den bedste løsning vil være?

Vh. Sebastian

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er PrestaShop og Woocommerce, som du kan tage et kig på. :)

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

tak skal du have :)

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du helt præcist når du siger i vil "kode websitet selv"? 

Vil i kode jeres eget CMS op fra bunden, der så skal integreres med et eksisterende ecommerce system (som i sig selv er et CMS)?

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil vi. I bund og grund vil vi bare gerne have mulighed for at designe siden helt selv. Hvis det kan gøres på andre måder, hvor man tager et eksisterende templet og retter i det eller lign., så har jeg åbne ører. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

SebastianLO:
Hvis det kan gøres på andre måder, hvor man tager et eksisterende templet og retter i det eller lign., så har jeg åbne ører. 

Find nogle der er eksperter i det webshop system I har i tankerne og få dem til at implementere et design I kan li. På den måde så sparer I en masse tid/penge.

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

At kode sit helt eget CMS op i PHP/MySQL virker utrolig voldsomt når det eneste i ønsker at opnå er at lave jeres eget design :)

Wordpress er et super godt CMS og der findes et shopsystem dertil der hedder WooCommerce. 

For webdesignere er det nemt at lave designs/templates helt fra bunden i WP og i kan få det til at se ud præcist som i vil. Eller, som du også selv er inde på, kan man hente et eksisterende WP template og så rette til i den. 

Jeg antager i er enten PHP udviklere og/eller webdesignere, så det burde der ikke være mange ben i for jer. 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input. Vi var generelt bare i tvivl om hvor meget man kan kode om hos de forskellige ecommerce. Vi vil tjekke WooCommerce ud. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Jeg vil helt klart anbefale jer at køre på med Shopify. Dem arbejder jeg tæt sammen med!

Book et 'bliv ringet op' (på min hjemmeside) hurtigst muligt, så ringer jeg jer op i løbet af i dag og giver en masse råd til hvordan i skal komme fra start til slut - med succes!

Vh. Kasper // SEDIA

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian


jeg forstå ikke helt hvad i mener med det - vil i selv tilpasse webdesignet og holde jeres webshop opdateret med nye design-elementer?

 

Hvor meget frihed er i på jagt efter og hvor dygtige er i til at kode??

 

Selv arbejder jeg med Weebio.dk - her er det fuld frihed til at tilpasse og arbejde med det template vælger, at bruge til jeres helt egen webshop.


Se templates her:  

http://www.weebio.dk/themes/all

 

Der er også et utal af muligheder til at tilpasse et template helt uden at kunne kode...overhoved..

 

jeg mener som udgangspunkt man skal gøre det man er bedst til!!

 

Er du god til at sælge, så lad være med at tro du er webdesigner, fokusere på salg..og marketing..



Er du en fantastisk god webdesigner og mener du selv kan lave et professionelt webdesign  uden at bruge måneder på det, så gør det!!! (Husk at tid er også penge)



Hvad er jeres udgangspunkt?



God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)