Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alfabeto 2.0 - hvad synes DU?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Vi har de sidste 6 måneder arbejdet intensivt på videreudvikling af Alfabeto. Vi lagde ud med en masse, som vi løbende har valgt at fjerne, noget er rettet til og lavet en smule om, mens noget tredje udspringer af feedback fra kunder og bekendte. 

Vi er kommet til et punkt, hvor et nyt, spændende kapitel står for spring. Men inden da kunne vi godt tænke os at få noget tilbagemelding på, hvordan version 2.0 tager sig ud. Fungerer den for dig? Hvad kan gøres bedre? Mener du at den udstråler seriøsitet, og kunne du finde på at bestille fra os? Hvad synes du om tilbudsmodulet? 

Hvad savner du på siden? Hvad kunne vi fremadrettet fokusere på at få udviklet? Er der noget, du mangler information om? Vi har selv en masse idéer i pipeline, men det er altid værdifuldt og brugbart at have andres øjne og vinkler med i bagagen. 

I kan se siden på Alfabeto.dk.

Hvis I har specifikke spørgsmål el. andet, så send endelig en mail til christian(at)alfabeto.dk.

Rigtig god lørdag!

Mvh.

Christian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke lide forsiden hvor man skal vælge om webbureau eller tekster der ville jeg lave alt samme på din side fra start af og det ene links hvor kan vælge tekster virket ikke da jeg prøvet det.

mange seo fejl på siden prøv at tjekke dette her links http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

jeg kan ikke se hvilken cms system du gør brug af så ved jeg ikke hvilken men da pagescore rød og det betyder noget i seo god ide at kigge på det .https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Falfabeto.dk&tab=mobile

jeg like del her https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button det trækker 0 i min pagescore .

et meget stort billedet på siden få det optimeret med blandt andet https://kraken.io/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for de forskellige inputs.

Vi er gået i gang med søgemaskineoptimering, men det har bare ikke været i fokus førhen, da vi hele tiden har ændret ting hist og her. Men du har ret i, at der er ting, der kan forbedres på det område. :-) 

Der er ikke noget CMS at finde, da siden er bygget fra bunden - det samme med designet. 

Vi har fået optimeret de forskellige billeder på siden, således de er lettere at loade. Siden har en load time på ca. 1 sekund (+/-). 

Mvh.

Christian

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tillykke med jeres site!! Smile

Main banner tekst:


Det er ordinært og lidt kedelig og den tekst fanger mig ikke... 

  • Er du på udkig efter tekster
  • Få et uforpligtende tilbud
  • Kontakt os endelig
  • Vi sidder klart

Det er kedelig Copywriting...i sin essens - i danser rundt omkring, men i kommer slet ikke med dødsstødet... argumenterne...

Det vil jeg rigtigt gerne se på forsiden og ikke gemt væk i ordreprecessen..


I kunne gøre sådan her...

Vi skriver tekster til dine kunder -  fordi vi finder ud af hvem de er / hvad de leder efter / Hvad de har brug for /


Fordi vi bruger professionelle værktøjer:

  • Produktanalyse
  • Virksomhedsanalyse
  • målgruppeanalyse
  • Søgemaskineoptimering
  • Faktatjek
  • Feedback 

Det ovenover her - vil jeg gerne se på forsiden

Det er væsentlige salgsargumenter som jeg synes fortjener en plads på forsiden.. ligesom dem nedenunder.. 

  • Fokus på kultur 
  • Optimeret til bestemt formål


Hvem er i?

  • Hvorfor skal jeg vælge jeres site?
  • Hvad har i som konkurrenterne ikke har?
  • hvad differentierer jeres site fra konkurrenterne?

 

Produkter

Jeg skal klikke 6 gange for at se alle produkter, det synes jeg unødvendigt funktion - de burde bare være muligt at rulle ned og se tekster efter hinanden... ligesom på siden - ordre process..

 

Ordre Process

I bør overveje om de emnebeskrivelser i bruger ikke er en tand for lange.

Kunne med fordel tilføje underoverskrifter eller punktlister, så jeg kan skimte emnerne hurtigt... det er også en del af det at skrive til iser internettet at jeg som modtager skal holdes varm og bliver en tekst for lang.

 

Taber i mig

Ved at tilføje underoverskrifter og punktlister kan jeg hurtigere danne mig et overblik.. over de fordele i tilbyder..  det kunne gøres kortere og mere præcis synes jeg...

God arbejdslyst!!


René

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Tusind tak for dine inputs! 


Der er helt sikkert nogle punkter, som vi kan kigge videre på. 

God aften! 

Mvh. 

Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)