Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk. Jeg leger lidt med tanken om at starte noget webshop, i den nærmeste fremtid. Når man søger den slags, er der jo tusinde og tusinde steder at gøre dette, hvis du fks spørger Google. Hvad er jeres erfaringer? Hvor burde man gøre det? Kan i forslå et sted? Og noget jeg burde holde mig fra? - Tak på forhånd ! Håber i tager godt mod mit første spørgsmål på Amino :-). PS god jul

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud ville være at købe et domænenavn (et hjemmesidenavn .dk .com) og det mindste webhotel, hos UnoEuro.com. Det koster ca. 500kr om året vil jeg tro.

Så kan du inde på dit kontrolpanel installerer Wordpress med evt. Ecwid shop-plugin, som begge er gratis ink. kortbetaling og det hele og så er du godt kørende med din hjemmeside.

-hilsen Sami

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Dec 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Fat Kid & Partners Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Super fedt, at du vil i gang med en webshop!

Er det en hobby-virksomhed, eller er det noget du lever af? Hvis det er en hobby-virksomhed, så synes jeg, at du skal tage et smut forbi gruppen "UngIværk" på Facebook. Derinde er der rigtig mange, som kan hjælpe dig i gang med en WordPress eller Shopify-løsning.

Hvis det derimod er dit levebrød, eller planer om at det skal blive dit levebrød, så synes jeg, at du lige så godt fra start, kan investerer i en "rigtig" shop-løsning. Nogle gange, når en hobby-shop, går hen og bliver så stor, at man gerne vil skifte til et andet shop-system, som f.eks. Magento, kan den proces godt blive lidt langhåret, hvis man først har haft et andet shop-system.

Held og lykke med projektet! :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Vi har stor succes med at udarbejde vores kunder i WordPress / WooCommerce. Herigennem oplever vi stor fleksibilitet, både i forhold til design og funktionalitet. WordPress verdens mest benyttede CMS-system, hvilket gør at du derved har en fremtidssikker løsning - Endvidere er WordPress super brugervenligt, hvilket gør at du uden større teknisk viden kan stå for den daglige drift af webshoppen

Du er meget velkommen til at kontakte mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller på tlf. 70 40 40 50, for en dialog omkring dine muligheder i WordPress / WooCommerce. 

Hvis det lyster kan du snuse lidt rundt på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer - Her kan du søge inspiration fra vores andre kundecases :) 

Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar ! :-) Vil helt klart følge jeres gode råd. Kunne kun være fedt hvis det blev mit levebrød, men som start vil det selvfølgelig være en hobby ting.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)