Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop er launched! Feedback tak

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Super flot og indbydende side. Virkelig lækker at se på.

Der er nogle grammatiske fejl som jeg personligt ville rette, men det kommer selvfølgelig an på, hvor stor vægt i tillægger dette?!

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig ærlig talt over, at man føler behov for at give mit indlæg en negativ karakter! 

Er det forbudt at gøre opmærksom på den slags, eller hvor er logikken i, at man ikke ser det som et forsøg på hjælp, i stedet for et angreb?? 

Begrund meget gerne, for så vil jeg da undlade den slags fremover...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aze:

Jeg undrer mig ærlig talt over, at man føler behov for at give mit indlæg en negativ karakter! 

Er det forbudt at gøre opmærksom på den slags, eller hvor er logikken i, at man ikke ser det som et forsøg på hjælp, i stedet for et angreb?? 

Begrund meget gerne, for så vil jeg da undlade den slags fremover...

jeg har også undret mig en del over de gange minus  

sidste gang jeg så det minus ,var jeg skrev først positive de andre skrev også positivt , selv om vi skrev cirka helt sammen var jeg den eneste der fik minus i at være positiv , så der er ingen logik altid i de karaktere , minus vil normalt være gjort noget helt forkert og du er oveni hel ny , så lille kommentar er også okay der skal være plads til alle herpå forumet

jeg gav det plus igen , men den som gav minus bedst hvis den person gav feedback hvorfor for jeg forstår det hellere ikke og det er menneskelig at fejle så feedback hvis er noget overhovedet galt i dit indlæg så lære man af sine fejl , men der er ikke noget galt i dit indlæg som jeg ser det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael: Tak for dit svar. 

Er glad for at se, at det ikke er mig der er helt gal på den. 

Kan ikke gøre mig klog på, om der bare er nogle mennesker, der absolut VIL se det negative i ens indlæg, eller om der er en mere velovervejet årsag til det!?

Men tak for dit input...

Fra Tommerup
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Fra  posterstyle.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri Gogios

Sidder og er ved at lave et webshop link, på findenwebshop.dk, men hvad skal jeg jeg skrive under "Jeg er ikke en robot" Jeg skal svare på hvor mange, men kan ikke rigtig finden nogen steder hvor jeg kan se hvor mange der er af et eller andet

Mvh. Lasse, Posterstyle.dk

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg svarer her fordi, jeg desværre ikke kan skrive en privatbesked til dig. (det havde nok hørt sig til, at skrive udenom denne tråd :))
Den skulle gerne vise et antal af "diamanter" og det antal skriver man så i feltet. :)

Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot og indbydende hjemmeside

Jeg ville dog lige tjekke efter komma og stavefejl - ellers ser det hele rigtig godt ud. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten, rigtig fed webshop og flot logo!

SEO kan jeg se du har en bekendt til at hjælpe med, for det halter virkeligt på hele sitet :-)

Jeg ku' måske føle mig lidt utryg fordi der mangler nogle af disse:

- Føler der mangler tekst-indhold (bedre beskrivelser af varer og kategorier)

- Ingen Trustpilot link

- Ikke e-mærket

- Ingen NETS/TELLER oplysninger

- Ingen billeder af dig som ejer

- Ingen "rigtige" billeder af varen eller firmaet taget med et kamera

- Ingen kundeanmeldelser

- Manglende svartider / telefontider

Hvis blot nogle af disse punkter vil kunne tilføjes, ville jeg som kunde føle mig mere sikker ved bestilling :-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i frkkjærsgaard ovenfor.

Jeg fik dog aldrig rigtig svar på det med rettighederne. Måske andre kan byde ind.

Må man bruge Iron-Mans hoved i denne sammenhæng uden rettighed, eller skal der hentes rettigheder hos Marvel/en helt anden?

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker shop! Kan godt tænkes du ikke er nået dertil, men der mangler lidt SEO guf til søgemaskinerne i pagetitles og indhold på siderne :) 

Seneste projekt: Onlinelaanene.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)