Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot til webshop - gode / dårlige erfaringer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en række tilfredse kunder. Er der ulemper (og fordele) ved at knytte trustpilot til end webshop?
Selvfølgelig er der risikoen for dårlige anmeldelser men udover dette?
Tak
Vh Martin Vestergaard

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Prøv at søge på TrustPilot i søgefeltet her på Amino, så finder du masser af indlæg (mest negative).

Du kan bruge Webshop Mærket. Det er 100 % gratis, og alle anmeldelser bliver læst igennem inden de lægges op for at undgå useriøse anmeldelser.

Mvh. Kurt

Webshop Mærket

Fra Høng
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Fra  zanafashion Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dårlig ide og spild af penge  -  alt for mange useriøse anmeldelser

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:

Hej Martin.

Prøv at søge på TrustPilot i søgefeltet her på Amino, så finder du masser af indlæg (mest negative).

Du kan bruge Webshop Mærket. Det er 100 % gratis, og alle anmeldelser bliver læst igennem inden de lægges op for at undgå useriøse anmeldelser.

Mvh. Kurt

Webshop Mærket

Det var da godt nok et meget farvet indlæg at komme med Kurt.

ONTOPIC:
Trustpilot har alle besøg der søger disse info grundet kendskabsgraden og Googles placeringer, så hvis du mener du yder en god service, så kan du jo bruge TP aktivt til at gøre dette synligt overfor nye potentielle kunder, det øger gennemsigtigheden og skaber flere salg.

Har du en dårlig service eller er du i tvivl om du fejler nogle steder, så kan du også anvende TP til at få trimmet ind på der hvor det går galt... det er sjældent du får det af vide på anden vis. Her kommer mange af historierne med at man kan betale for et bedre omdømme... ja hvis du har interesse og får rettet dine fejl så får man et bedre omdømme :-)

Derudover så er der vist også åbnet op for Google Seller Ratings, hvor Trustpilot dermed giver adgang til stjerner på ens AdWords/Google Shopping bedømmelser... se om det stemmer, for det giver flere klik (Mener det var 17% højere CTR) i Googles netværk.

P.s. jeg har tidligere været ansat hos TP i 4 år, men stoppede i starten af i år da vi nåede 500 ansatte - så gad jeg ikke mere :-) men uden tvivl en seriøs forretning man rent faktisk kan stole på, selvom man ser mange angreb og forsøg på at skabe et andet billede, så foregår alt efter bogen internt. Det er en lille hård kerne som står bag de fleste historier fordi de har et horn i siden over at blive udstillet. 

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

TrustPilot bruger vi meget hos Animation Mu grundet vores placering (Thailand) så det er en god måde at vise vores kunders oplevelser på overfor potentielle kunder i DK - så tommerfinger op herfra :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt klart et godt redskab i forhold til SEO, men du kan jo altid få et prøveabonnement. Du bliver jo ikke smidt ud, hvis du vælger at du ikke vil betale for det. Mange bruger det som et redskab for at få kunder. Du kan jo med nogle dages forsinkelse sende en mail med opfordring til at vurdere købsoplevelsen. Det giver en verificeret tilbagemelding og er typisk mere positiv, end hvis folk kun kommer for at brokke sig.

Desværre er der mange som får folk til at lave 5-stjernede karakterer for penge. Det er uærligt og meget svært at stoppe. Men det virker... Men samtidig kan man så ikke altid stole på et firmas gode stjerner.

E-Mærket har en anden løsning med karakter for ordrer. Der sendes en mail til kunden efter købet, et par dage efter, og så kan de svare JA/NEJ på om det var en god oplevelse. Samtidig kan man få en app der ser hvor hurtigt ordrer sendes. Smart, men en lidt dyr løsning. Jeg bruger den med karakteren på min side A24.dk cykler.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)