Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside hacket.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej siden igår har der været rigtig mange besøgene på min hjemmeside min analytic viser det samme .der er også mange der tilmelder sig .

men jeg meget usikre på om det kan passe og hvor kommer alt de besøgene fra.Har tjekkede nogen email for at se om de virker det gør de .Hvad kan jeg gøre mere for at se om det er rigtig besøgene

mvh

sas

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sas76, 

Du kan hurtigt se på email-adresserne, om det er rent spam eller rent faktisk ser nogenlunde legit ud. Og du kan tjekke op på din Google Analytics hvor de besøgende kommer fra. Er det Indien eller Danmark? Er brugeradfæreden på hjemmesiden normal? 

Så jeg tror ikke spørgsmålet er om din hjemmeside er hacket, men nærmere om tilmeldingerne er ren spam. Såfremt du har en hjemmeside bygget på WordPress og gerne vil øge sikkerheden en tak - bare for en god ordens skyld - så har jeg skrevet et overskueligt blogindlæg omkring WordPress sikkerhed, som du muligvis kan få gavn af. 

Ellers så bare skriv til mig, så tager jeg gerne en gennemgang af din hjemmeside.

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik tak for dit svar nu har jeg installeret captcha  så håber jeg det  hjælper ..google analytic viser ikke ret meget besøgene ,men de analytic som jeg har på wordpress siden viser en utrolige aktivetet .

vh

sas 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være at du ikke har fået fra sorteret spambots (mener jeg de hedder), i din analytics ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

HEJ jeg har hentede 4 forskellige analytic 1 af dem købt jeg for 29$ .google analytic viser meget få besøgene ,men de andre viser at der er over 1000 om dagen 

jeg fandt ud af at de kommer fra Firefox .

vh

samer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 om dagen lyder ret voldsomt, hvis det er en ny webshop - hvilket jeg ikke ved om det er.

Jeg tror måske bare ikke du helt forstår de tal som analytics viser dig. Kan du poste et screenshot af det du ser ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sas.

Kan se du har Wordpress opsætning. Jeg vil foreslå at du installere plugin Wordfence som sikkerhed, er meget effektiv til at blokkere alle disse boots, som angriber din side. Der er en opsætning, du skal have lavet, følg vejleding.

Der er lige nu: Huge Increase in Brute Force Attacks in December, 45345 attacks happening per minute på Wordpress side: Se link: https://www.wordfence.com/blog/2016/12/how-to-protect-against-brute-force-attacks/?utm_source=list&utm_campaign=121616&utm_medium=email

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)