Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

%'er af affiliates - hvor meget?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Hvis man skal have affiliate-links på en app, hvordan bestemmer man så procent-delen, som man skal have ved klik? Hvad er "normen", og er der forskel på blot klik ind til webshop/hjemmeside og/eller er der en anden % ved en decideret gennemført salg?

Tak for hjælpen :-)

Anne

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

De 2 ting du beskriver er hhv. betaling for klik ind til shoppen (CPC) og betaling for salg i shoppen med en provision i % (CPS)

Der er stor forskel på de 2 typer af satser og på hvilke typer affiliates de tiltrækker.

Jeg vil anbefale dig at tilbyde en god provision i % til dem der skaffer dig salg.

Mvh. Ken

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken.
Tak for dit uddybende svar - og beklager mit sene svar ;-)
Men hvis det er mig, der har en app og vil finde online-butikker at linke til - ved du så hvad "normen" vil være er på forskellige %? Både på det ene og andet link?
Tak :-)
Anne

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Well de % ved salg du får hos de forskellige adnetworks vil jo ca være rettesnoren så fks cdon vil give dig 2-5% alt efter varen der sælges. Men kommer jo meget an på branchen på tøj kan du få fra 2-8% alt efter firma så det er meget forskelligt.
Derudover skal du kun forvente % ved salg klik uden konvertering er ikke noget ret mange betaler for mere

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Det er meget forskelligt hvad annoncører tilbyder i % og det afhænger typisk af branche.

Hvis du vil sammenligne annoncører med hinanden så kan du kigge på nøgletallet EPC

EPC viser ca. hvad der i gennemsnit kan tjenes pr. besøgende der sendes videre når man skaber salg.

Hos Partner-ads kan du f.eks. se EPC'en i oversigten over partnerprogrammer i de forskellige kategorier og sortere på den.

Mvh. Ken

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken.

Endnu engang tak for dit svar! Jeg har været inde på jeres side og kan ikke umiddelbart EPC'en i oversigten?

Fin side Yes

VH Anne

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Du skal tilmelde dig som affiliate partner og logge ind først. Så finder du alt relevant info :-)

Mvh. Ken

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Ken Wink Har også skrevet en mail til jer, med yderligere spørgsmål :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)