Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til salg af tøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en dansker der bor i thailand og har startet mit eget firma med min kone, vi sælger tøj mest t-shirt men også jakker og kjoler her i thailand men vil gerne sælge til danmark? Hvad gør vi? Har en masse billigere t-shirt men kvalitet helt i top.. 

Vhn thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Afstanden er jo heldigivs et mindre og mindre problem med globaliseringens kræfter - I kunne evt. lave et varelager i DK, hvor en kunne sende ud, så I kan tilbyde jeres kunder lidt bedre leveringsbetingelser? 

Men tøjmarkedet - synes jeg - er rigtig proppet. Se blot her på Amino, hvor tit folk skriver, de enten har eller ønsker at starte en tøj-webshop op. Så vær opmærksom på, der er mange om buddet. Dog ikke sagt, I ikke kan få succes; selvfølgelig kan I det! 

At oprette en webshop kan gøres på et par dage, hvis du sætter dig foran skærmen og lærer lidt om Wordpress. Ellers kan du købe dig til en fornuftig webshop for blot et par tusinde; brug Google eller Amino Freelancer. Derved bør I naturligvis overveje, hvordan I vil markedsføre jer, og hvordan jeres webshop skal se ud - dette afhænger af jeres målgruppe. Så, hvis I ikke allerede er klar over det, så sæt jer ned og find ud af, hvem jeres målgruppe er; unge? Tynde? Høje, lave? Så kan I bedre markedsføre jer effektivt. 

Håber, du kunne bruge mit tekststykke til noget. Held og lykke!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)