Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til lille undersøgelse om gavekort - måske du har haft samme udfordring?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 3
Fra  NOORVERK Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjælp til lille undersøgelse - måske du har haft samme udfordring?
-
Vi skal oprette en gavekort funktion på vores webshop, men pga. valutaomregner indbygget i shoppen, skal vi vælge én af to muligheder. Mener du mulighed 1 eller 2 er den bedste løsning set ud fra et brugervenligheds-perspektiv? (blot skriv 1 eller 2 i kommentarfelter)
-
1. Vi laver ét gavekort produkt, hvor valgmulighederne er symboler for, hvor stort gavekortet er. Når du vælger et af symbolerner, ser du dér, hvor meget det svarer til i den valuta du selv har (bestemt af, hvor du sidder geografisk).
-
2. Vi laver ét gavekort for hver valuta vi kører med DK, SEK, EUR, GBP osv., hvor valgmulighederne er de beløb, som du køber et gavekort for i den valgte valuta. Beløb vil så være omregnet til skæve beløb, hvis du geografisk sidder på en anden valuta end den, du har valgt et gavekort på.
-
Håber beskrivelsen giver mening, og at I vil komme med hurtig feed back ved blot at skrive 1 eller 2 i kommentarfeltet. Har du haft lignende udfordring og løst det på en helt 3. måde, vil jeg naturligvis gerne høre om det ;)
-
På forhånd tusind tak for hjælpen!
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt andet end 500 kr. = 500 kr. vil blive noget værre noget for brugeren. Jeg ville endda gå så langt som at begrænse gavekortene til den valuta de er købt i. Det må da også være langt nemmere at håndtere for jer selv.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 3
Fra  NOORVERK Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input Anders Wink

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)