Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En skovl til marketing :(

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

 

Jeg kører lige pt. nogle Facebook-kampagner, som jeg gerne vil have at folk skal dele, like, osv.

 

Den ene er her: https://www.facebook.com/restecdk/posts/992596880845450

Den anden er et tilbud, som er her: https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Frestecdk%2Fposts%2F994577950647343

 

Jeg har boostet begge opslag, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der ikke er flere delinger, på især det første (jeg er med på at nummer to, altså tilbuddet, ikke nødvendigvis deles, da folk gemmer det til senere brug).

Er der nogen der har bud på ovenstående? Eller endda evt. kan hjælpe med at dele det, eller hvad ved jeg.

 

Mvh. Jesper / Restec.

Er du også træt af dyre værkstedsregninger?

www.restec.dk - Autoreparationer | Reservedele | Service

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

For det første vil jeg opfordre til, du overholder konkurrencereglerne fra Facebook. Læs her: https://bsocial.dk/facebooks-konkurrenceregler/

Desuden løfter du ikke sløret for nogle tal, hvilket gør det svært at svare på. Lad os antage, du kun har 20 seere (blot for at bruge et latterligt eksempel) og du så har 12 delinger, så er det meget okay. Men hvis du derimod har 100.000 seere, er det en anden sag. Hvor mange når du ud til? Organisk som betalt? 

Og har yderligere tilføjelser: Der er rigtig, rigtig meget tekst. Hvor mange tror du ooooorker at læse al det? Skriv heller en kort, fangende tekst; virker meget bedre. Overvej desuden billeder, der gør dit opslag mere visuelt præsentabelt, hvorfor flere vil bemærke det, når de scroller ned af deres newsfeed. Og mht. delinger må jeg blot henvise til ovenstående konkurrenceregler fra Facebook. Personligt vil jeg ikke tage en virksomhed seriøst, der ikke har styr på dem. Det virker som støj for mit vedkommende. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du beder folk om at gøre hele 4 ting for at tilmelde sig konkurrencen, det tror jeg der er meget få der gider.
En af tingene kræver endda at man forlader dit opslag går ind på jeres site og tilmelder sig nyhedsbrev.
Få styr på reglerne og gør det meget mere simpelt at deltage.

 

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingerne! :)

Jeg troede faktisk at reglerne var overholdt, da jeg ikke beder folk om at dele på deres egen tidslinje. Jeg beder blot folk om at "dele" opslaget. Jeg dobbelttjekker.

Jeg har kun 170'ish følgere, da det ikke er noget jeg har gjort synderligt meget ud af, endnu.

Jeg har boostet begge kampagner for $50, så det er vel ikke det store. Men jeg er nået ud til 1600 personer med konkurrence-opslaget (halv/halv - organisk/betalt).

Jeg prøver lige at redigere min kampagne, så opdaterer jeg. Kunne være rart med noget mere feedback, for jeg synes jo selv jeg har gjort meget ud af det, og hvem ville ikke gerne vinde et serviceeftersyn til bilen (men man bliver nok lidt blind når man arbejder længe på sine egne ting) :)

Jesper.

Er du også træt af dyre værkstedsregninger?

www.restec.dk - Autoreparationer | Reservedele | Service

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er opslaget redigeret.

Jeg kan tilsyneladende ikke tilføje et billede, men så må det være sådan.

Teksten er i hvert fald væsentlig reduceret nu :)

Er du også træt af dyre værkstedsregninger?

www.restec.dk - Autoreparationer | Reservedele | Service

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Mht. din konkurrence, så forstår jeg godt, at du gerne vil have både likes og kommentarer, men du skal også huske at få "sjælen" med i dine indlæg.

Det er en lidt vag betingelse at man bare skal kommentere noget. Prøv i stedet med f.eks.:
"Skriv i kommentarfeltet hvilken bil (mærke og model) du gerne vil have et eftersyn på".

Ikke at der er meget sjæl i det, men det er trods alt lidt konkret og relevant for det man kan vinde.

Dbh
Rasmus Schultze

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

COBS:

Jeg troede faktisk at reglerne var overholdt, da jeg ikke beder folk om at dele på deres egen tidslinje. Jeg beder blot folk om at "dele" opslaget. Jeg dobbelttjekker.

Undskyld, hvis jeg er lidt kort for hovedet og uintelligent, men jeg aner ikke en umiddelbar forskel på at bede folk om at dele og at bede folk om at dele.... Det handler vel ikke om delinger? Det handler om kroner og øre - og det er sjældent = delinger. 

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt ord igen.

Annoncen er så også rettet til nu, så der kun skal likes og kommenteres.

Tak for svar.

Er du også træt af dyre værkstedsregninger?

www.restec.dk - Autoreparationer | Reservedele | Service

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget bedre ud nu! Glæder mig til at høre om det giver større succes nu

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjalp på min annonce :)

Er du også træt af dyre værkstedsregninger?

www.restec.dk - Autoreparationer | Reservedele | Service

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)