Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klikko.dk - Link Building- Kan det betale sig?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen M. N.:

Hej,

Som jeg forstår det, så lover de dig "første placering på Google", dette må jo så være nr.1 på side 1.

Magdalena Borecka-Pita:
Er det overhovedet muligt at opnå første placering på den måde i løbet af 3 måneder?

Jeg har skrevet forkert. Det drejer sig om placering på forsiden ikke første placering på Google.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Hej

Magdalena Borecka-Pita:
Er der nogen, der har købt links fra klikko.dk

Det tror jeg ikke, men de kan have ændret koncept. De sidste jeg har set fra dem har været lejede links, dvs. dine links er kun aktive så længe du betaler abonnement - jeg kan dog ikke se deres forretningsbetingelser online, deres link peger meget praktisk nu bare til salgssiden hvor der ikke står noget om deres betingelser.

Jeg vil tro at de kriterier de "kræver" for at deres ydelse virker, alene vil få dig godt frem i søgeresultaterne - lidt som de der slankekure der garantere resultater hvis du samtidig dyrker meget motion og lader være med at spise ;)

De skriver at det er vigtigt med Ahrefs DR på 15+, og at de har 30+.
De fleste splogdomæner jeg har set, har DR på 40+, og jeg ville ikke give penge for links fra noget under 40 (med mindre det var helt vildt relevant for en niche jeg arbejde i).
Men det er jo deres markedsføring og siger intet om deres ydelser ;)

Magdalena Borecka-Pita:
Er det overhovedet muligt at opnå første placering på den måde i løbet af 3 måneder?

Der er ihvertfald ingen der kan give garantier, ud over Google, deres algoritmer kan ændres eller (mere sandsynligt) leverandørens splognetværk bliver trævlet op (igen) og bliver værdiløst.

Personligt vil jeg aldrig bruge sploglinks direkte til mit hovedsite - allerhøjst til et tier2-site og som eksperiment og jeg ville ALDRIG købe ydelser fra et website der ikke har deres forretningsbetingelser online.

My 2 cents

/Brian

Tak for dit input Brian. 

Det har du ret i, det er mystisk, at der mangler forretningsbetingelser. De giver dog penge garanti, hvis jeg betaler 15 % ekstra for et link, og de vi ikke ramme placeringerne inden for 3 månader, får jeg alle penge tilbage. Garanti gælder ku hvis alle kræv (mit første indlæg) er opfyldt.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke firmaet, og jeg har ikke undersøgt, hvem der står bag...

Men deres "Om os" side ville skræmme mig langt væk. Der står en masse flotte ord, men de nævner ikke, hvem disse to partnere er...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej.

Lad mig lige kaste lidt lys over det her.

Vi garanterer ikke nogen placeringer, og det er heller ikke, hvad den kære Magdalena eller nogen andre har fået tilbudt af os.

Vores rapport er baseret på vores linkberegner, hvor vi estimerer, hvor mange af vores links, der skal til for at opnå forsideplaceringer.

Vi tilbyder, at man kan købe en forsikring, som giver pengene tilbage, såfremt vi ikke opnår vores estimater. Det er ikke sikkert, at vi opnår forsideplaceringer, men gør vi ikke det, så får man også sine penge tilbage.

For at være kvalificeret til at købe forsikring, har vi naturligvis nogle krav, enhver kunde skal opfylde:

- Du skal have en side, som matcher dit søgeord. Enten forsiden eller en underside.
- Tekstlængden skal være min. 600 ord.
- Søgeordet skal indgå i Overskriften (H1) Title Tag & Metabeskrivelsen på siden.
- Søgeordet skal indgå i URL’en, såfremt der er tale om en underside.
- Din side skal have pagespeed på min 75/100.
- Du skal have tilmeldt din side til Google My Business.

Det er ligeså meget for at sikre os, at vi ikke har med useriøse kunder at gøre. At de, som faktisk bestiller links fra os, går op i egen side ligesåvel som de går op i placeringer på Google.

Vores handelstingelser kan ses på klikko.dk/handelsbetingelser

Hvis nogen skulle være i tvivl om, hvem der står bag Klikko, så kan man læse mere om mig på dadkhah.dk eller på marketingbogen.dk

Iøvrigt er jeg blevet oprettet som ekspertblogger her på Amino, så i kan glæde jer til mit første indlæg meget snart :)

Mvh. Mohammad Dadkhah

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammad Dadkhah:

Hej.

Lad mig lige kaste lidt lys over det her.

Vi garanterer ikke nogen placeringer, og det er heller ikke, hvad den kære Magdalena eller nogen andre har fået tilbudt af os.

Vores rapport er baseret på vores linkberegner, hvor vi estimerer, hvor mange af vores links, der skal til for at opnå forsideplaceringer.

Vi tilbyder, at man kan købe en forsikring, som giver pengene tilbage, såfremt vi ikke opnår vores estimater. Det er ikke sikkert, at vi opnår forsideplaceringer, men gør vi ikke det, så får man også sine penge tilbage.

For at være kvalificeret til at købe forsikring, har vi naturligvis nogle krav, enhver kunde skal opfylde:

- Du skal have en side, som matcher dit søgeord. Enten forsiden eller en underside.
- Tekstlængden skal være min. 600 ord.
- Søgeordet skal indgå i Overskriften (H1) Title Tag & Metabeskrivelsen på siden.
- Søgeordet skal indgå i URL’en, såfremt der er tale om en underside.
- Din side skal have pagespeed på min 75/100.
- Du skal have tilmeldt din side til Google My Business.

Det er ligeså meget for at sikre os, at vi ikke har med useriøse kunder at gøre. At de, som faktisk bestiller links fra os, går op i egen side ligesåvel som de går op i placeringer på Google.

Vores handelstingelser kan ses på klikko.dk/handelsbetingelser

Hvis nogen skulle være i tvivl om, hvem der står bag Klikko, så kan man læse mere om mig på dadkhah.dk eller på marketingbogen.dk

Iøvrigt er jeg blevet oprettet som ekspertblogger her på Amino, så i kan glæde jer til mit første indlæg meget snart :)

Mvh. Mohammad Dadkhah

Jeg synes det er lidt synd, at du ikke har gjort mere ud af "Om os" siden, evt bare med links til de sider, som du nævner her, når du nu har så gode anbefalinger mm

Jeg ville f.eks aldrig bruge 2 min på research af en virksomhed indenfor dette felt, hvis jeg ikke kunne se, hvem der stod bag eller hvem der var eksperten.

Så overvej dette, det vil helt sikkert øge jeres konverteringer :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej. Du har naturligvis ret i det, du skriver.

Der kommer også snart et re-design af Klikko, så der skal nok være mere om folket bag :)

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mohammad Dadkhah:

Hej.

Lad mig lige kaste lidt lys over det her.

Vi garanterer ikke nogen placeringer, og det er heller ikke, hvad den kære Magdalena eller nogen andre har fået tilbudt af os.

Kære Mohammad, 

Vil du venligst påpege, hvor jeg har jeg skrevet hen, at I garanterer noget?  

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Magdalena.

Jeg påstår ikke, at du har skrevet det.

Jeg skriver det, så folk ikke får et forkert indtryk af os eller vores linkberegner koncept. :)

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mohammad Dadkhah:

Hej Magdalena.

Jeg påstår ikke, at du har skrevet det.

Jeg skriver det, så folk ikke får et forkert indtryk af os eller vores linkberegner koncept. :)

Hej Mohhammad

Et uddrag fra mit første indlæg:

´´De har foretaget analyse af min hjemmeside, hvor der fremgår, at jeg har brug for 15 links for at opnå første placering på google (maks. tidshorizont 3 måneder) med keyword sovesofa med chaiselong , hvis nedestående er opfyldt:

For at vores sandsynlighedsberegning og tidshorisont holder....''

Det har ihvertfald ikke været min hensigt, at nogle får et forkert indtryk af jer. 

Min mand har forresten snakket med din partner og siger, at pågældende lyder meget professionelt og imødekommende :-)

Held og lykke med projektet.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)