Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klikko.dk - Link Building- Kan det betale sig?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen, der har købt links fra klikko.dk. De har foretaget analyse af min hjemmeside, hvor der fremgår, at jeg har brug for 15 links for at opnå første placering på google (maks. tidshorizont 3 måneder) med keyword sovesofa med chaiselong , hvis nedestående er opfyldt:

For at vores sandsynlighedsberegning og tidshorisont holder, er det vigtigt, at din side kravles korrekt af Google, og at følgende kriterier er opfyldt fra din side:
- Du skal have en side, som matcher dit søgeord. Enten forsiden eller en underside.
- Tekstlængden skal være min. 600 ord.
- Søgeordet skal indgå i Overskriften (H1) Title Tag & Metabeskrivelsen på siden.
- Søgeordet skal indgå i URL’en, såfremt der er tale om en underside.
- Din side skal have pagespeed på min 75/100.
- Du skal have tilmeldt din side til Google My Business.

Er det overhovedet muligt at opnå første placering på den måde i løbet af 3 måneder?

Det drejer sig om www.zonexlnt.dk

På forhånd tak.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har de lovet dig at du komme på Side 1 eller op som #1?

Side 1 er realistisk, men #1 kommer du næppe.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

endnuen1:

Har de lovet dig at du komme på Side 1 eller op som #1?

Side 1 er realistisk, men #1 kommer du næppe.

Side 1

Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv taget fat i dem?

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok side 1 er sikkert realistisk. Dog er det jo lidt ligemeget hvis du ender i bunden af side 1. Du skal op i top3 før det bliver sjovt.

Prøv at se her: https://www.advancedwebranking.com/cloud/ctrstudy/

Som du kan se får #1 kun 30% af alle søgende. #2 får 15% og #3 får 10%. #5 får 5% af de søgende. Så du kan godt se at hvis de får dig over på bunden af side 1,
er det begrænset hvad du får ud af det.

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvad snakker i om at komme på position 1 til 3 er umuligt, i har virkelig ansat folk med standard SEO viden. Hvis du bruger nok penge, og nogle rigtige fornuftige seo folk kan du nemt komme derop for en 2000-5000 kr i mdr. 

Som 16 årig var jeg top 3 med keywordet gratis spil, når en 16 årig kan få denne position uden at bruge et budget kan i også.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 04:09
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffanMax:

Hvad snakker i om at komme på position 1 til 3 er umuligt, i har virkelig ansat folk med standard SEO viden. Hvis du bruger nok penge, og nogle rigtige fornuftige seo folk kan du nemt komme derop for en 2000-5000 kr i mdr. 

Som 16 årig var jeg top 3 med keywordet gratis spil, når en 16 årig kan få denne position uden at bruge et budget kan i også.

Har du overhovedet læst opslag og indlæg?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er svært at sige om det kan klares på under 3 måneder. 

Men jeg er sikker på at Klikko vil gøre alt hvad der står i deres magt for at få dig derop. Det er i deres interesse at gøre dig tilfreds, da du så nok køber noget mere hos dem ;) 

Knæk og bræk.

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som jeg forstår det, så lover de dig "første placering på Google", dette må jo så være nr.1 på side 1.

Magdalena Borecka-Pita:
Er det overhovedet muligt at opnå første placering på den måde i løbet af 3 måneder?

Det korte svar på dit spørgsmål

"Det er ikke umuligt".

Det lange og uddybende svar

Jeg kender personligt ikke klikker.dk, og det kan sagtens være de yder nogle gode kvalitets Linkbuilding- og SEO ydelser. Det de har skrevet til dig mht. sideopbygning:

Magdalena Borecka-Pita:
- Du skal have en side, som matcher dit søgeord. Enten forsiden eller en underside.
- Tekstlængden skal være min. 600 ord.
- Søgeordet skal indgå i Overskriften (H1) Title Tag & Metabeskrivelsen på siden.
- Søgeordet skal indgå i URL’en, såfremt der er tale om en underside.
- Din side skal have pagespeed på min 75/100.
- Du skal have tilmeldt din side til Google My Business.

Dette er en almindelig god tilgang til almindelig On-Page SEO, samt at tilmelde sig Google Business kan varmt anbefales.

At få de 15 links og følge deres guide, vil helt sikkert forbedre din placering på denne søgesætning. Men hvis et SEO firma, eller en såkaldt SEO ekspert lover dig, at din side vil opnå første placering på Google, så lyder det jo super godt. Forhåbentlig vil de være i stand til at hjælpe dig til denne placering. Men det er bestemt ikke noget, at en SEO virksomhed kan love dig! SEO virksomheder kan generelt ikke give sådanne bestemte garantier på grund af de konstant skiftende algoritmer i søgemaskinerne.

Hvis de (Klikker.dk), som du skriver lover dig en 'første placering på Google' indenfor 3 måneder, så skal du kun indgå en "No Cure No Pay" betaling, da dette er yderst usikker udmelding, og som sandsynligt ikke vil kunne indfries. Øjeblikkelig tidsbegrænsede SEO resultater involverer ofte en SEO praksis, der er imod retningslinjer for webmastere, der er sat af søgemaskiner. Derfor er jeg hverken vild med "No Cure No Pay metoden" eller en kort tidsmæssig horisont, da SEO tager tid. Jeg anbefaler hellere et længerevarende SEO samarbejde (SEO Projekt, SEO til fast pris eller abonnement), da det ofte giver det bedste resultat, hvor du bl.a. ikke er begrænset af antallet af søgeord mv., samt vigtigst af alt, der loves ikke mere end man kan holde.

Held og lykke

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Magdalena Borecka-Pita:
Er der nogen, der har købt links fra klikko.dk

Det tror jeg ikke, men de kan have ændret koncept. De sidste jeg har set fra dem har været lejede links, dvs. dine links er kun aktive så længe du betaler abonnement - jeg kan dog ikke se deres forretningsbetingelser online, deres link peger meget praktisk nu bare til salgssiden hvor der ikke står noget om deres betingelser.

Jeg vil tro at de kriterier de "kræver" for at deres ydelse virker, alene vil få dig godt frem i søgeresultaterne - lidt som de der slankekure der garantere resultater hvis du samtidig dyrker meget motion og lader være med at spise ;)

De skriver at det er vigtigt med Ahrefs DR på 15+, og at de har 30+.
De fleste splogdomæner jeg har set, har DR på 40+, og jeg ville ikke give penge for links fra noget under 40 (med mindre det var helt vildt relevant for en niche jeg arbejde i).
Men det er jo deres markedsføring og siger intet om deres ydelser ;)

Magdalena Borecka-Pita:
Er det overhovedet muligt at opnå første placering på den måde i løbet af 3 måneder?

Der er ihvertfald ingen der kan give garantier, ud over Google, deres algoritmer kan ændres eller (mere sandsynligt) leverandørens splognetværk bliver trævlet op (igen) og bliver værdiløst.

Personligt vil jeg aldrig bruge sploglinks direkte til mit hovedsite - allerhøjst til et tier2-site og som eksperiment og jeg ville ALDRIG købe ydelser fra et website der ikke har deres forretningsbetingelser online.

My 2 cents

/Brian

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)