Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste webshop-sites?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste og jeg snakker om at starte en webshop. Hvilke sider tilbyder de bedste webshop løsninger? Det skal siges at det er første gang, at vi kaster os ud i sådan noget, og samtidig har ingen af os, de største færdigheder indenfor it.

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain er generelt en rigtig god webshop løsning, og kan integreres med de fleste økonomisystemer. 

Flere virksomheder har specialiceret sig i at lave designs og tilpasninger til platformen, så det er nemt for jer at få hjælp.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et par gode bud er også Shoporama.dk (dansk) og Shopify

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vladyslav,

Jeg ville klart anbefale at du går opensource-vejen! :) Undersøg Presta-shop?

Vh,
Caspar

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også anbefale open source og prestashop.

Nemt system som alle kan forstå.
Send en pm hvis du vil se hvad man kan lave i sådan en shop.
Og tjek prestashop.com

Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi

Overvej Surftowns nyeste løsning: https://www.surftown.com/da/webshop/

Jeg har selv brugt Surftown mange gange både privat, til foreninger og erhverv og har altid været glad. Deres nye billige løsning gør indgangen til webshop utroligt nem hvis ikke du ønsker en "advanceret" løsning.

Mvh

Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan også benytte wix.com

Nicki

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg vil gerne slå på tromme for WordPress / WooCommerce, altså en open soruce løsning. Med en sådan løsning får I en webshop som I selv kan tage kontrollen over. I er reelt ikke bundet af én udbyder. 

Med WooCommerce har I mulighed for at få udarbejdet en webshop-løsning der er tilpasset jeres behov og ønsker. Da WordPress er verdens mest benyttede web-CMS, så findes der naturligvis tusindvis af muligheder herigennem - dette gælder både design og funktionalitet. 

Vi udarbejder alle vores kunders webshops i netop WooCommerce. I er velkommen til at tage et kig på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

WordPress er i øvrigt super brugervenligt, hvoraf I ikke burde være udfordret med driften - selvom som "Ikke IT-kyndige". 

Hvis I har interesse i at høre mere omkring WordPress / WooCommerce, så hiv fat i mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller via vores hovednummer 70 40 40 50. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej VladyslavSmile

Jeg vil anbefale dig at selv gøre dig bekendt med de webshop systemer der er i Danmark.

De fleste webshop systemer giver dig mulighed for starte en webshop på prøve, uden binding og uden du skal betale.

Du kunne gå igang med at udføre nogle simple opgaver...

  • Opret et blog indlæg

  • Opret et produkt

  • Opret en kategori

  • Tilpas en menuer og links

  • Tilpas farver og tekster

  • Tilpas designelementer på forsiden

Brug lidt tid på at gøre dig bekendt med hvordan det fungerer. På den måde kan du hurtigt sortere de mest komplicerede webshop løsninger fra.

Jeg arbejder selv med Weebio.dk 

Hvis du har lyst til at afprøve Weebio.dk webshop løsning, kan du gratis oprette en webshop på prøve.

Der er som udgangspunkt en 30 dages prøveperiode med Weebio.dk ( vi kan selvfølgelig forlænge prøveperioden hvis du gerne vil have lidt mere tid... )

Her er en introduktionsvideo til Weebio.dk

">

Som sagt kan du gratis afprøve og gøre dig bekendt med en webshop løsning. 

Du kan indsamle en masse gode tips om webshop løsninger her i den her tråd, i løbet af et par dage.Big Smile



God arbjedslyst!!

René

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)