Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP Presta Shop /google optimering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har en webshop i Presta shop men har problemer med at finde ud af hvordan man retter i attributter så faktura passer,

hvordan man ændre og laver rabatter på varer, og en del andet... vi søger vi en person der fremover kan hjælpe med

google optimering, hjælp i webshop og hvad der ellers følger med..helst en på fyn eller trekantsområdet.

Betaler gerne for hjælpen ell evt kursus...men ingen betaling før arbejdet er udført da vi på nuværende tidspunkt er blevet fuppet af to...:-(

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for tilbagemelding...

mit største problem lige nu er at mine varer ikke tager de rigtige vareattributter,, måske jeg har givet dem et forkert navn...jeg sælger værktøj,skruer mm og hvis der feks stå spånskrue elforsinket på faktura stå der på samme vare men på linie nedenunder Spånskruer A2 rustfri...og er meget forvirrende...

Min webmand er forsvundet ud i den blå luft :-( efter betaling...men skrev inden at man kunne rette det nemt uden at man skal lave nye attributter og oprette varen igen :-)

fint med alle hjælpeguider...dem vil jeg helt sikkert bruge...Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv mig et kald på 65711114.

Vi arbejder KUN i prestashop og har kendt systemet de sidste 5 år så ved lidt om godt og skidt :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

chmadsen:
Min webmand er forsvundet ud i den blå luft

Så sørg for at fjerne referencen i bunden af siden. Den er der ikke behov for og det er kun en reklame for ham.

Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej God ide...jeg kan bare ikke finde ud af det :-) og heller ikke at fjerne hans mail derfra ...MVH

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)