Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside på afbetaling ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jeg har endelig startet min virksomhed op og ledt længe efter en der kunne lave en til mig og da pengene ikke er dem der er flest af pt har jeg fundet www.proffhjemmeside.dk som kan lave det på afbetaling. Mit spørgsmål Er om der noget man skal være opmærksom på nu når man gør det på afbetaling og har i nogen gode/dårlige erfaringer med afbetaling på den slags ? God jul til alle :)

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu er proffhjemmesider tilsyneladende gået ned - det virker ikke særlig proff.

Hvad har du brug for, at hjemmesiden skal kunne? For hvis det handler om en helt enkel netbutik som fx min, kan jeg godt hjælpe dig uden beregning.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mig der havde skrevet forkert sorry det er rettet i teksten,

Jeg ikke intra i nye tilbud desværre jeg vil bare høre nogen af folks erfaringer med det :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Hvad er det du forventer din hjemmeside skal kunne hjælpe dig med?

Sælge produkter ?

Sælge ydelser ?

Dvs. er det en hjemmeside eller en webshop?

Jeg vil råde dig til at gøre dig bekendt med de begrænsninger hjemmeside systemet har - kigge ind i gladkuglen - hvad har du brug for om 2 år fx?

Hvad vil det koste at tilføje moduler eller sider til sitet?

Hvor afhængig er du af dem, "kan du selv holde din site opdateret"?

Kan du vedligeholde designet og lave småændringer?

 

Det er nogle spørgsmål du kunne gå videre med!!

Gog arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor er det bare heldigt at du er faldet over proffhjemmeside.dk specielt efter at domænet er købt den 7. december.

Så hvorfor ikke bare sige at du har en eller anden relation til vedkommende som har side, eller sågar er din egen side.

Men lad os nu sige at det ikke var din hjemmeside, ville du så vælge en leverandør som "lever" af at lave hjemmesider, og deres "egen" hjemmesiden noget som ligner en hjemmeside fra midt ´90'erne. Samtidig er der ingen referencer. Masser af stavefejl. Nej - vel

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe: Hmm, det har du ret i. En søgning på telefonnummeret giver heller ingen resultater...

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udover at et firma som tilbyder levering af hjemmesider, har en hjemmeside som ligner noget der er løgn, er der andre punkter der får endnu flere alarmklokker til at ringe.
Nederst på deres forside kalder de sig Proffhjemmeside ApS, men det cvr-nr. der oplyses tilhører en enkeltmandsvirksomhed.
CVR-nummeret tilhører en enkeltmandsvirksomhed som hedder sikkerfolie og holder til i Hedehusene.
Proffhjemmeside skriver at de holder til i Svinninge og i Brønderslev...

Med andre ord - der er noget der ikke rigtig stemmer, og personligt ville jeg ikke have noget med dem at gøre, hverken som kunde eller leverandør.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

De virker ikke som nogen man skal handle med .. alene mængden af stavefejl på deres site, ville afholde mig helt fra at benytte dem... ligesom der allerede er pointeret, det virker underligt med adresserne.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - deres side er lavet i et af Surftowns CMS (sitebuilder sikkert) :D Jeg tænker det er noget du skal styre uden om. ;)

Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting mere er at adressen de opgiver i Svinninge, er Seas/Nve/Fibia's adresse, Jeg kommer dagligt forbi, og der er så vidt jeg ved ikke andre virksomheder på den adresse.

Vh

Bjørn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)