Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 eller 2 virksomheder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Damsbro hus & haveservice Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge hoveder her på amino.

Jeg har i dag "2" virksomheder på 1 cvr nummer, og arbejder fuldtid som ambulanceredder. Har døgnvagter, så der er masser af dage til at drive virksomhed ved siden af.

Jeg startede for 4 år siden med et have og anlægsfirma, og det kørte bare derudaf. Havde kontrakter med flere store virksomheder, men kunne ikke holde en ordentlig timeløn hjemme, så afviklede store dele af virksomheden.
Har sidenhen beskæftiget mig med det
private område, så som hækklipning, græsklip, mindre belægningsopgaver mm.

Da det jo er sæsonarbejde (marts-november), startede jeg her i sommers med at pudse vinduer. Og der er kommet rimeligt gang i den del.

Jeg har i dag derfor 2 firmanavne jeg opererer under:
Damsbro Have og anlæg
Favrskov Vinduespolering

Jeg vil høre om i mener jeg skal fortsætte sådan, eller finde et nyt navn der signalere alt det jeg laver. Er måske selv tilhænger at at få ét navn, men frygter at nye kunder hellere vil have en som kun beskæftiger sig med f. Eksempelvis vinduespolering, og ikke alt muligt andet.
Hvad tænker I?
Forslag til navn modtages også med kyshånd.
PS. Tænker at drosle lidt ned på anlægsarbejdet, og mere tage alm. Have arbejde, hækklipning, græsklip, oprydning, mindre håndværksmæssige opgaver, malerogaver, og mindre belægningsopgaver.

Mvh
Dennis Højsgaard
Favrskov Vinduespolering
Damsbro Have og anlæg

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

1 CVR er mit umiddelbare svar-. Alt for meget adm og faste omkostninger ved at have 2 som jo kræver der skal et selskab ind over. http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html  

1 cvr rækker fint - og du kan sagtens reklamere for det under to navne som hoved og bi - men jeg ville bruge ET da det jo gør navnet mere kendt. Masser af firmaer dækker flere områder, og dit er jo tilmed "næsten" et med service - have og hus for begge

Jeg ville køre i ET navn 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med John. 

Da vi startede http://www.adventureshoppen.dk/ havde vi lidt de samme overvejelser. Vi ønskede som det første at sælge snorkeludstyr, men ville også gerne have mulighed for at sælge andet udstyr til ferie og fritid.  

Idag er jeg glad for at vi valgte et navn som ikke begrænser sig til en specifik produkt kategori. Jeg tror du vil blive gladest for at finde et fælles navn, så du kun skal reklamere for en hjemmeside og et telefonnummer. 

 

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Damsbro hus & haveservice Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig de samme tanker jeg har haft omkring det. Ét firmanavn der skal markedsføres.

Så skal hovedet bare ligges i blød med hvad navnet skal være.

Mvh Dennis Højsgaard

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes da ikke der er noget i vejen for at du ruller videre med navnet og domænet http://damsbro.dk/ . Domænet har været registreret siden 2012 og det har lidt værdi. 

Men du bør nok overveje at få lavet en ny hjemmeside med to landingpages. En for "henholdsvis vinduespolering" og en for "have og anlæg". Tilføj en simpel kontaktformular og så er du igang. 

Jeg har selv flere forskellige landingsider på mit domæne. Eksempelvis en for min webshop www.bunkfotoogdesign.dk/shop og en anden hvor jeg laver grafisk design, hjemmesider og andet web arbejde www.bunkfotoogdesign.dk/design 

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)