Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grossist til co2 flasker

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet Strandmøllen eller Air liquide?

Der ville jeg starte.

Jeg ved (som kunde) at Strandmøllen leverer pharma godkendt CO2 også i flasker.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg har kendskab til en del producenter i Europa. Hvor mange flasker handler det om?  Er der nogen grund til det lige skal være den viste flaske? hvad med genopfyldning af flaskerne?

 

 

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber 50 til 100 flasker ad gangen.

Grunden til at det er den flaske, er at den er jeg startet med, og mine kunder er glade og tilfredse med størrelsen

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Flasken på det indsatte link er IKKE fødevaregodkendt!.

Gasfirmaerne i DK, lejer denne type flaske ud. Den er med grønt håndtag, grøn label og grønlig krop.

Og købe dem brugt: Ja, det kan du godt, men du mister den ved ombytning, da den jo er lejet.

En ting mere, tyske flasker er ikke godkendte i DK og har ikke istemplet "kongekronen". Og kan derfor ikke indgå i byttesystemet.

Du kan prøve at kontakte YARA/Praxair og tale med Laustsen, så finder han garanteret en god pris til dig.

Johnny

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flaskerne er fyldt med fødevaregodkendt co2, når jeg modtager dem. Det er korrekt at det er ejendomsflasker, som pga. at indholdet er fødevaregodkendt ombyttes og ikke genopfyldes.

Jeg returnerer så de tomme flasker.

Ordningen fungerer fint i dag, jeg føler bare at jeg mangler pristjek fordi jeg kun har en leverandør.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

En ting mere, tyske flasker er ikke godkendte i DK og har ikke istemplet "kongekronen". Og kan derfor ikke indgå i byttesystemet.

Du kan prøve at kontakte YARA/Praxair og tale med Laustsen, så finder han garanteret en god pris til dig.

Hvordan kommer du på at flaskerne ikke er godkendt i Danmark? mig bekendt er det EU regler der er gældende for både gasflasker (trykbeholder) og fødevarekontakt materiale er også EU reguleret.  Noget kunne i øvrigt tyde på at der er en eller anden form for monopol/ kartel mht. salg af kuldioxid i Danmark.

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

spr:
Ordningen fungerer fint i dag, jeg føler bare at jeg mangler pristjek fordi jeg kun har en leverandør.

Hvorfor er det at du køber flaskerne i Tyskland? Hvorfor ikke direkte hos et af de danske gas firmaer?

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo netop det der er problemet, jeg kan ikke finde en dansk leverandør på disse flasker uden at det bliver til priser der svarer til mine salgspriser.

Derfor køber jeg i dag i Tyskland. Men formoder at der findes andre leverandører i EU som måske var et bedre alternativ.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

spr:
Men formoder at der findes andre leverandører i EU som måske var et bedre alternativ.

Der findes flere producenter. men du svarede ikke på hvor mange du køber af gangen, er det kun 2 kg flasker der har din interesse?

Hvilke leverandøre har du prøvet i Danmark ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)