Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital stærkt team søger programmøre, til udvikling af applkation til Android og iOS

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg søger en eller flere nørder til at udarbejde App. Der er tale om et omfattende projekt, hvori jeg forventer man ligger blod, sved og tåre samt en helveds masse engagement! 

Jeg tror fuldt og fast på at projektet kan blive en kæmpe succes, hvis jeg får de rette folk ombord. Jeg kan enten tilbyde løn, ejerandel eller en kombination. 

Min start kapital til hele projektet ligger udover mit fulde engagement på  dk kr. 2.500.000.- Med mulighed for flere, skulle det være nødvendigt..

Jeg har været selvstændig siden 2008 og har levet af det siden 2011. 

Mine kompetencer er salg, økonomi, samt overblik over det samlede projekt.

Jeg forventer af dig, at du er en haj til iOS og eller android programmering-app udvikling - kald det hvad du vil :)

Jeg har ideen, så har DU evnerne til at udføre dem, så skriv for satan og lad os komme i gang! Ideen får du først at vide, når jeg ved du er den rigtige til opgaven. Jeg venter spændt på at møde dig, og sammen gå en spændende rejse i møde! 

Thers

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom så Amino  ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sørger for at det laves i .NET med Xamarin som grundlag så kan du genbruge en del kode. Er det kun app eller skal der også gemmes data centralt?

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har vitterligt ingen ide om hvad det kræver og ikke kræver, eller hvor meget kode der kan genbruges 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thers

Det lyder spændende.

Vi er et team af 5 partnere som har samlet forskellige kompetencer i et "hus" hvor vi tilbyder ydelser som dem du efterspørger.

Pt. har vi ikke tiden til nye projekter, men hvis du til januar enndu ikke har fundet kompetencerne, så vil vi gerne tage et møde med dig her i Aarhus.

Hvordan lyder det?

God aften,

Mvh

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Hvad har i at byde på af kompetencer? 

Jeg tager gerne turen til Århus, hvis du mener i har noget at byde ind med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dig lige en privat besked.

Så undgår vi at spamme forummet :)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have lavet en fed hjemmeside til at gå hånd i hånd med din app, så byder jeg gerne ind :-) Har arbejdet som selvstændig webudvikler de sidste 12 år. Desværre er mine evner indenfor iOS programmering stadig "under udvikling" så vil ikke byde ind på den del, men det lyder som et seriøst projekt, og alene af den grund, spændende!

God vind med projektet!

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)