Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jegn har lige startet en webshop men jeg ved ikke hvordan man får den til at ligge på google i søge område

nogen der kan hjælpe vil jo gerne have flere kunder 

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have meget mere tekst omkring de enkelte produkter. Ellers ved Google ikke hvad det er du sælger, og vil vælge andres varer frem for dine.

Du mangler også CVR nummer - for at virke lidt mere seriøs. Jeg kan heller ikke se hvilke betalingskort du tager, hvis du tager nogle. Du skal også have en "Om" side, der fortæller lidt info om firmaet og en adresse.

Det med "Prøv SimpleSite gratis" er heller ikke for god. Det virker ikke som en seriøs webshop, selvom du har de bedste tanker, så vil det skræmme kunder væk.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Google er en stor verden, og du skal først og fremmeste have nogle helt overordnede ting på plads, forinden du kaster dig ud i en markedsføringsindsats. Blandt andet skal du overveje hvilket budget du er villig til at investere heri, samt hvem din målgruppe konkret i. Disse to elementer afgør dit medievalg, samt hvor omfattende du kan gøre dette. 

Hvis du er webshop-ejer, så vil jeg anbefale dig at kigge på Google Shopping, som er virkelig effektivt, og typisk giver en knaldgod konvertering - hvis du altså har konkurrencedygtige priser og produkter. 

Send mig gerne en mail for sparring herom :-) 

simon@erhvervshjemmesider.dk

Tilmeldt 2. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har PayPal
Og siden er ikke gratis da jeg abonnere på den
CVR har jeg ikke fået endnu

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede selv ud med Paypal, men må indrømme, at det aldrig gave mig særligt meget salg. Det var først da jeg fik kortbetaling at det gav kunder i butikken.

Men du mangler stadig information som din adresse, kontakt informationer osv. Kan man ikke finde dem, er der mange kunder der trækker sig, da de så ikke ved hvem de handler med.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med at kører en gratis SEO analyse her. Du har rapporten klar på under 30 sekunder og du kan få lavet en sammenligning med din konkurrent i rapporeten :) 

http://seorap.dk/ 

Knæk og bræk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger et cms som f.eks. Wordpress, så kan du få et plugin der hjælper dig med dine indlæg. Der er både Squirrly og Yoast som jeg kan anbefale :)

Og så skal du også have startet op på lidt linkbuilding, så din side kan blive fundet.

Du kan også tracke dine resultater via forskellige online tools.. Jeg bruger Ahrefs på Konkurrencer Nonstop

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  HelloSEO ApS Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vvhandel,

Skriv til kontakt@helloseo.dk

S
å tager vi en snak om det! :) Vi kan nemlig sagtens hjælpe dig.


Tilmeldt 2. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået lagt adresse på nu ....

men hvordan får man kortbetaling

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)