Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO, AdWords, Displaynetværk ekspert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Dropzone Denmark Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Leder efter en person eller firma som kan varetage ovennævnte opgave for min side.

Tænker SEO, Adwords, Display, retargeting, samt løbende service (Opdatering af plugins mm. på siden), e-mail markedting, Affiliate, og på sigt vil jeg også gerne have youtube ads, og og evt. andre ting hvis du har en ide? Men hvis du anset behovet er anderledes, så giv det et skud. 

Køre wordpress på min side. Har allerede opsætning af adwords, og display og løbende SEO...  Anse det som værende en total-enterprise på vores web. Du vil derfor være den vi retter henvedenlse til når der skal rettes på vores hjemmeside, vi kan dog godt selv rette småting som tekster, blog-indlæg.

Sociale medier køre vi selv, men vi vil gerne have det koblet op således alt spiller sammen og ikke mindst sporingen derfra (Pixel blandt andet) er iorden. Giv også gerne et bud på hvis dette skulle være en del af den samlet pakke.

Hvad kan du klare det til? Mit indtryk er at de store bureauer let tager +1000 + moms i timen, og det er jeg slet slet ikke klar til at give. Så tænker der er en iværksætter med evnerne i orden som gerne vil have en lidt større opgave, på et ellers meget simpelt produkt hvor vi har megen lidt konkurrence på markedet.

Dertil er det meget sæson, dvs. vi har 6-7 mdr. om året hvor den skal have fuld skrue, også resten af året er vi nede i 30-50% damp da vi alligevel ikke har noget salg, så det er ren vedligehold (Dog må SEO gerne fortsætte på fuld damp)  

Evt. smid en mail og tilbud på Philip(A)Dropzonedenmark.dk

For nyskerrige er der tale om Danmarks eneste professionelle faldskærmscenter, og hjemmesiden er DropzoneDenmark.dk

Pft

Philip

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du er velkommen til at kontakte mig, og så kan vi se, om der er et prismatch.

I de lidt konservative brancher uden super meget konkurrence giver displaynetværket super god mening.

Mvh. SEO-Søren

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip 

Jeg vil rådgive dig til at få optimeret din egen hjemmeside, førend du påbegynder at investerer i AdWord, SEO mm. 

Først og fremmest loader den håbløst langsomt. Dette vil helt sikkert medvirke til en skyhøj afvisningsprocent, samt en masse spildte markedsføringskroner.Tjek evt. selv: https://tools.pingdom.com/#!/b4o5qQ/http://dropzonedenmark.dk/

Samtidig mener jeg at dine potentielle landingpages er meget idé forladte, og uden inspiration eller inddragelse. Jeg synes helt sikkert der skal arbejdes med dit indhold. 

Derfor skal du først og fremmest have i fokus at optimerer selve fundamentet bag dine markedsføringsindsatser: Altså, din hjemmeside! 

Vi praktiserer både vedligeholdelse og support i WordPress CMS, samt online markedsføring i form af AdWords / SEO. Derfor høre jeg gerne fra dig i forbindelse med et samarbejde baseret på dine online aktiviteter i denne forbindelse. Jeg kan fanges direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk eller via vores hovednummer 70 40 40 50 (tast 1 for salg). 

Lad mig høre fra dig hvis ovenstående har vækket din interesse :-) 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Dropzone Denmark Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Vi har været angrebet af hackere on/off den sidste måned, så vi har kæmpet med bare at holde siden online...! Derfor leder jeg nemlig efter en der kan holde den ved lige, og sørge for f.eks. hastigheden spiller (Den har dog spillet forinden alt det her hacker fis) ;-) 

Du får lige en mail

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)