Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og CVR nummer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går og spekulerer lidt på at starte en webshop. Jeg har ikke noget CVR nummer, men ville lige høre om det er nødvendigt at få sig et CVR nummer på sin webshop, så længe man ikke har omsat for mere end de 34.000 kr. 

Jeg mener at jeg har hørt lidt om at man SKAL have et CVR nummer på sin webshop, men er lidt i tvivl hvis man endnu ikke har omsat for de 34.000 kroner om året. 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt drive en webshop uden et CVR nummer, men jeg mener så ikke at du kan modtage Dankort, hvis du ikke har CVR. Et CVR nummer får i mine øjne, en webshop til at fremstå mere seriøs.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

i princip kan du vente med at registrere til det øjeblik du åbenlyst kan se, at du vil komme over 50.000 kr i omsætning på¨en hver 12 mdr periode frem og tilbage. Gør du det ikke senest da, kan du risikere moms og bod på dit salg fra inden registrering

Om det så er praktisk muligt er nok svært at sige - Du får svært ved at finde en indløser der laver aftale med en ren CPR til kort, paypal erhverv osv - og du må ikke bruge Mobilepay privat jo men skal have online med indløseraftale som du ikke får uden CVR mig bekendt.
Dertil vel manglende troværdighed i forhold til kunder kunne jeg tro - men ellers

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, det er selvfølgelig rigtigt.

-Tak for tippet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Var heller ikke helt klar over at det havde noget at sige, det med CVR nummer og mulighed for at få betalingsløsninger på sin hjemmeside - det er jo en væsentlig ting. 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt brug feks Paypal, men det mister man mange kunder på. Jeg startede selv ud, kun med Paypal inden jeg fik Dankort betaling. Det var først da jeg fik Dankort, at der kom gang i butikken.

Hvad vil du sælge ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)