Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PROGRAMMØR SØGES til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner/med-stifter søges

 

 

Jeg er stifteren af Virec, en kommende rekrutteringsplatform der optimerer ansøgningsprocessen ved at erstatte papir og blyant med en videoansøgning. I den forbindelse leder jeg efter en programmør der vil i partnerskab og kan hjælpe mig med at kreere en prototype der bl.a. skal give en POC (Proof of concept) og teste markedet.

 

Hvad kan jeg bidrage med:

  • Fremtidige kunder i form af både ledige og virksomheder der er parate på at prøve produktet
  • Færdigtegnet design af hjemmeside og fremtidig applikation
  • Helt klar, udarbejdet og velovervejet forretningsplan med strategi, markedsundersøgelse osv.
  • Ideer der er udviklet til fremtidige udvidelse af virksomheden

 

Netværk i form af:

  • Kommunikationsuddannet hjemmesidedesigner på højt niveau og med erfaring
  • Professionel video- og filmskaber med alt nødvendigt udstyr
  • Sparringspartnere i form af succesfuld iværksætter med millionforretning, og forretningsuddannet- og erfaren kammerat med chefstilling, tidligere SEED Capital investor

 

Hvad kan du? 

Du kan programmere i omfang der gør det muligt at lave en hjemmeside der kan de ting der er tilstrækkelige for at teste Virecs kerneværdier, features og kunnen.

 

Kontakt mig hvis du er interesseret, eller blot vil høre mere. 

Mirza Misimovic
+45 25 47 20 27
facebook.com/mirzamisimovic
mirzamisimovic@hotmail.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mirza, 

Det er et marked hvor der på det seneste er kommet mange store og dygtige spillere.

Se bl.a. Joblicate.

Hvordan differentierer du dig ift. de allerede etablerede virksomheder, der tilbyder samme produkt?

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)