Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøver igen. Ny Webhost, hvem gør det godt nok???

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Meebox? Jeg har prøvet meebox, og kom hurtigt ud af det foretagende. total overbelastede servere - også den dyre løsning. 

Hvornår oplevede du det? For 3 år siden havde jeg købt den forklaring, for der var nogle problemer, men de seneste 2 år har kørt fuldstændig smertefrit. Ofte hænger tæt sammen med at det website/den applikation, man forsøger at afvikle, ikke passer sammen med det produkt (fx et billigt webhotel!) man forsøger at afvikle det på. 

Nu er vi i Meebox jo blevet en del af en større gruppe, og jeg kan med ro i maven sige til trådstarter, at vi helt sikkert har noget, som passer til dit behov. Meebox og Unoeuro er nogenlunde samme segment, men to forskellige typer af webhotel (cPanel vs. "hjemmelavet") - her skal du nok gå efter hhv. Premium Pro/Ultimate hos Meebox eller Pro-hotel hos Unoeuro, udfra det du skriver i starten. Zitcom.dk og Cloud.dk (100% managed vs. gør-det-selv) tilbyder begge de større enterprise-løsninger, hvis det er et større projekt. 

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på ace@meebox.net, så ser vi på din sag, og jeg kan som minimum pege dig i den rigtige retning.

God søndag :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev tidligere, så har jeg fundet en løsning som der aldrig har været problemer med. Hvorfor skulle jeg så skifte til meebox, som jeg tidligere har brugt et par dage på at teste. Det er ellers pænt af dig.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Eiler:

Hvornår oplevede du det? For 3 år siden havde jeg købt den forklaring, for der var nogle problemer, men de seneste 2 år har kørt fuldstændig smertefrit. Ofte hænger tæt sammen med at det website/den applikation, man forsøger at afvikle, ikke passer sammen med det produkt (fx et billigt webhotel!) man forsøger at afvikle det på. 

Pudsigt, jeg oplevede nu ellers at det kørte bedre for 3-4 år siden - inden I for alvor blev populære. Så vidt jeg husker, har et Premium Pro den fordel, at der er færre kunder på samme server. Hvordan hænger det sammen med at en opgradering af webhotel ikke fører til ny server?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:
Hvordan hænger det sammen med at en opgradering af webhotel ikke fører til ny server?

Det hænger ikke sammen, for det er ikke sådan, det fungerer. Du husker forkert. Antal webhoteller pr. server(-cluster) er irrelevant. Det handler om 1) Ressourcetildeling pr. webhotel (her har Premium Pro mere end fx Starter), og 2) At ens serveropsætning har nok ressourcer til det samlede behov. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair, jeg mener bare at I det fremgik af specifikationerne engang, men man kan jo være forkert på den.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim: Jeg anbefalede ikke Meebox, men Zitcom og skrev i den sammenhæng at Meebox netop var blevet opkøbt af dem. :) 

Jeg har selv brugt Meebox rigtig meget i sin tid, men skiftede også selv, da deres servere begyndte at blive overbelastet.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)