Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilling fra kinesiske importør

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er virkelig interesseret i at få mit produkt i gang, men har allerede set nogen fra Kina lave den til en god pris.

Så jeg ville vide hvad jeg bestemt skulle være opmærksom på da jeg bestiller fra et land som Kina (har aldrig handlet fra denne virksomhed)

Jeg vil gerne vide hvilke ulemper der er når man skal købe produkter fra udlandet.

MVH MehmetBusiness :D

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det kræver at du har et firma med eget cvr nr. og at du er importør registreret, dvs. at du skal være 18 år.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen, men da jeg ikke er 18 år, kan jeg ikke så få mine forældre til at underskrive et papir eller lign? 

Eller skal jeg vente til jeg er blevet 18 år, før jeg kan bestille varer udefra EU?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

MehmetBusiness:

Tak for hjælpen, men da jeg ikke er 18 år, kan jeg ikke så få mine forældre til at underskrive et papir eller lign? 

Eller skal jeg vente til jeg er blevet 18 år, før jeg kan bestille varer udefra EU?

dine forældre kan ikke underskrive noget med mindre de har et firma CVR med importregistrering. 
Der skal et CVR nummer til for at importere erhvervsmæssigt fra kr 1 fra uden for EU - og ja - du må så heller ikke sælge det og optræde som virksomhed, hvis du ikke er 18. Her er gennemgang af mulighed for dispensation http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html

og så er her mulighed for at forældre stifter IVS og sælger til dig men forsætter som direktør i det til du er 18 - hurtigere men med langt flere omkostninger og følger http://johnhannover.blogspot.dk/2015/10/eje-et-selskab-som-under-18.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK for hjælpen! :D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)