Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Appudvikler/Programmør

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude 

Jeg søger efter en studenter programmør, der kan hjælpe mig med at udvikle en app til både Android og iOS.

Da jeg selv er studerende, men bare for et andet området vil det være super hvis timelønnen var omkring 150 kr med kvalitet i. 

Jeg ser helst gerne at man er omkring 4 semester på programmør studiet.

Hilsen

Shayan  

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ved jeg ikke hvor du er studerende, men hvis du er tæt på eventuelle software ingeniør eller datalogi studerende kunne du hænge en flyer op der hvor de færdes.
min erfaring er at det er den nemmeste måde at tiltrække interesserede studerende, da man viser at man har gjort et stykke arbejde i at 1. lokalisere dem, 2. skrive og hænge en flyer op.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar 

Jeg er HA(jur) studerende så det er slet ikke i den samme boldgade. Grund til at jeg skrev var fordi mit rådighedsbeløb ikke er særlig stort.

Dette har jeg faktisk forsøgt med, men problemet har bare været at det kun har været de 1-2 semester studerende der har henvendt sig.

Så tænkte at der være nogen herinde som evt kunne hjælpe.   

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får svært ved at finde kvalitets studerende til 150kr/t.

Ingeniørforeningen har en vejledende timeløn for en ingeniør/datalogi studerende på:

161kr for 1-2 semester.

170kr for 3-4 semester.

179kr for 5-6 semester.

189kr for 7-8 semester.

196kr for 9-10 semester.

Du kunne overveje et partnerskab istedet.

Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay det kan jeg godt se

Men nu aner jeg slet ikke med, hvor lang tid det tager og udvikle en app men mit rådighedsbeløb er ca 10-15000 kr. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dariano10:
mit rådighedsbeløb er ca 10-15000 kr.

Det vil sige så godt som 0 ... jeg ville nok anbefale dig at finde en der var interesseret i at indgå i et partnerskab istedet.

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dariano10:

Hej derude 

Jeg søger efter en studenter programmør, der kan hjælpe mig med at udvikle en app til både Android og iOS.

Da jeg selv er studerende, men bare for et andet området vil det være super hvis timelønnen var omkring 150 kr med kvalitet i. 

Jeg ser helst gerne at man er omkring 4 semester på programmør studiet.

Hilsen

Shayan  

Hey Shayan,

Du kan evt. lægge din opgave i udbud her på Amino hvor du nævner dit budget. Så tror jeg nok du skal kunne få nogle henvendelser.

Og en anden løsning: Vi tilbyder udviklingspriser helt ned til USD 10 / timen for en junior udvikler med næsten halvandet års fuldtidserfaring under dansk vejledning og med færdiggjort programmør studie. De bygger apps hver dag.

Vi laver kun HTML5 multiplatform apps, dvs. altid support for både Android og iOS.

Venligst
Nicklas

(Tjek os på: http://cykra.com)

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Dariano10:
Jeg søger efter en studenter programmør, der kan hjælpe mig med at udvikle en app til både Android og iOS.

Af ren nysgerrighed; hvorfor ikke også Windows Telefon?

Mvh Dan

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Fra  ContraSoft Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shayan,

tjek pb :)

God dag.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)