Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Morten Resen er blevet iværksætter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg forstår ham da egentlig godt. 

Tidligt op hver dag, så hvorfor ikke prøve med en app men mon det holder ?

Læs artiklen her

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, ingen kan sige noget om fremtiden, så om det bliver en succes, er jo svært at sige. Han er dog langt bedre stillet end så mange andre iværksættere, da han er et kendt ansigt, og vel mere eller mindre har alle danske medier på speed dial. Et faktum jeg håber han bruger så meget, at det næsten bliver til et misbrug!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er da en god historie at der er nogen der går fra velbetalte job til dette.

For iværksættere var det nok bedst hvis han får en rigtig skidt oplevelse og kan komme tilbage til DR og fortælle om hvad der skal til, men man må da håbe for ham at det bliver en success.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham kan jo følges på podcast hvor
Man følger opbygningen af firmaet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget apropros Morten Resen, så hørte jeg faktisk samtlige af han de podcasts, som han laver, i morges, og der er totalt anbefalelsesværdige. Han har endda en, hvor han besøger Facebook i Dublin til en snak om facebookannoncering. Han materiale er altid gennemført, i høj kvalitet og med speak over. Det hele virker gennemtænkt, og jeg sender de varmeste anbefalinger til hans fremlagte materiale. Vores gode gamle Go´Morgen Danmark vært, hvis jeg husker korrekt. :-) 

I podcast nr. 1 besøger han Facebook, hvor man har mulighed for at lære meget om facebookannoncering, hvis man er uerfaren inden for området: http://mortenresen.dk/facebook/ 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)