Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af programmør - Hvordan flyttes min webshop uden adgang til server?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundel Nielsen:
Men du kunne måske overveje en anden løsning, hvor du er i sikre hænder og hvor ansvaret for din webshops udvikling og kvalitet ikke roder rundt mellem dig selv, udvikler, designer og hosting løsning..

Lyder som om at du ikke er glad for Open Source programmer.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Du er velkommen til at skrive til mig på dd@d-form.dk - så vil jeg gerne undersøge om jeg kan lave en backup for dig og gendanne den på et nyt webhotel ganske gratis. Jeg absolut ikke kan klare udviklere der "render fra det hele" på den måde. Prestashop er et godt system - arbejder selv med det, men hvorvidt det kan lade sig gøre afhænger af hvilke rettigheder du har på din brugerprofil. 

Alternativt kan jeg programmere en lille "robot" der kan flytte dine data over i en ny installation - det kan jeg dog ikke gøre uden beregning. Men det er trods alt nemmere end at skulle gøre det manuelt.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Jacobsen:
Sikke dog en gang vrølv og salgs snak for at komme til at sælge hende en ny side.

Kim Jacobsen:
vi er prestashop eksperter og har i øvrigt billige time priser.

Oh the irony  Big Smile

Jeg er efterhånden godt og grundigt træt af, at hvertandet svar i en tråd som denne, er folk som prøver at pushe sig selv og deres løsninger.  Jeg håber der bliver strammet op på det, fra Aminos side.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim J. F. Nielsen :
Jeg håber der bliver strammet op på det, fra Aminos side.
Det tvivler jeg på sker - det vil være uoverskueligt at skulle sidde og være smagsdommer på hvert indlæg. Og lad det da være op til trådstarter at vurdere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
Det tvivler jeg på sker

Det gør jeg så ikke.  Jeg har selv engang fået en advarsel for at give tilbud i en tråd, så der holdes skam øje.

At jeg så slet ikke havde afgivet noget tilbud, og moderator tydeligvis forvekslede mig med en anden, er en helt anden sag Big Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre ikke muligt at kontrollerer samtlige indlæg og det er op til trådstarter at vurdere om man vil gøre brug af dem der uhæmmet promovere deres egen forretning i håb om at tjene lidt ekstra frem for dem som virkelig kommer med konstruktive råd.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim Jacobsen

Jeg er ked af jeg har udtrykket mig lidt hård  i forhold til Prestashop, dog er mig oplevelse, at jeg oftere ser problemer i forhold til Prestashop. Når jeg for tid senere på dagen vil jeg finde de tråde jeg baserer min fornemmelseSmile

Jeg sælger i øvrigt slet ikke Wordpress / Wocommerce- og jeg prøver heller ikke at sælge en webshop.

Jeg råder Louise til at finde en udvikler som er anbefalet af andre - hvis du er den udvikler så kunne du måske sende hende nogle anbefalinger - i stedet for at bombardere mig med negative stjerner. 



God arbejdslystBig Smile


René

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

René Gundel Nielsen:
Men du kunne måske overveje en anden løsning, hvor du er i sikre hænder og hvor ansvaret for din webshops udvikling og kvalitet ikke roder rundt mellem dig selv, udvikler, designer og hosting løsning..

Lyder som om at du ikke er glad for Open Source programmer.

Hej Niels

Jeg har intet imod Open Source - det kan for nogle være den bedste løsning. Jeg mener slet ikke at der er et hellig gral til at bygge en webshop. Jeg deler kun min fornemmelse, jeg har erhvervet mig herinde ved at kommentere og hjælpe andre med deres webshops. Jeg bruger mange timer på at hjælpe. Derfor synes jeg også det er ærgerligt, at folk meget hurtigt trykker på negativ knappen og uddeler 1 stjerne fordi de ikke deler en mening eller en tanke. Jeg synes det ville være passende at de samme folk også delte 5 stjerner ud når jeg fx. bruger tid på at hjælpe andre. Det sker dog sjældent og derfor er Trustpilot også en forbandet god ide...Big Smile

God arbejdslyst!!

René

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

René Gundel Nielsen:

Hej Niels

Jeg har intet imod Open Source - det kan for nogle være den bedste løsning. Jeg mener slet ikke at der er et hellig gral til at bygge en webshop. Jeg deler kun min fornemmelse, jeg har erhvervet mig herinde ved at kommentere og hjælpe andre med deres webshops.

Det er fair nok :) Yes

René Gundel Nielsen:
Derfor synes jeg også det er ærgerligt, at folk meget hurtigt trykker på negativ knappen og uddeler 1 stjerne fordi de ikke deler en mening eller en tanke. Jeg synes det ville være passende at de samme folk også delte 5 stjerner ud når jeg fx. bruger tid på at hjælpe andre.

Desværre er det mest de negative som siger deres mening men ja..... folk burde være bedre til at komme med roser end ris

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)