Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke producent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeej Alle 

Jeg er ved at starte min egen virksomhed 

Jeg søger derfor en producent til mine egne designs (helst asien) 

Smykkerne vil hovedsagligt bestå af sterlingsølv og schweizisk krystaller 

Nogle som har kendskab til en producent som kan hjælpe med dette?? 

Mvh Big Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Det kan jeg uden tvivl godt hjælpe dig med. Jeg har et stort netværk af leverandører i Hong Kong, Kina.

Hvis du får brug for hjælp med hjemmesiden / webshoppen, så sig til! Jeg har 21/21 vurderinger på Trustpilot med 5 stjerner.

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 4. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Har du en mail jeg kan skrive til? 

Mvh :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Det kan jeg uden tvivl godt hjælpe dig med. Jeg har et stort netværk af leverandører i Hong Kong, Kina.

Undskyld men hvad erfaring har du lige med smykke produktion?  Det er altså ikke noget der er helt simpelt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er helt ny i branchen kan det absolut ikke anbefales at få lavet smykker i Asien, da der er rigtigt mange faldgrubber specielt når man ikke selv er tilstede i Asien. Hvordan vil du sikre dig en konstant og ensartet kvalitet ?  Der snydes en del med guld og sølv indhold i produkterne, hvordan vil du sikre dig mod det?  Det er ene og alene dig som importør der er ansvarlig for at ædelmetal indholdet er korrekt.

Tilmeldt 4. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger heller ikke jeg udelukkende søger i Asien :) 

Hvis man har kendskab til andre er jeg også interesseret. 

Jeg tester selvfølgelig kvalitet af inden jeg går i gang med salg. Men i første omgang handler det bare om jeg kan produceret nogle prototyper 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mariadereli:
Jeg tester selvfølgelig kvalitet af inden jeg går i gang med salg. Men i første omgang handler det bare om jeg kan produceret nogle prototyper 

 

Prototyper skal du da slet ikke få lavet i Asien, det vil være langt bedre med en lokal guldsmed der kan lave prototyperne, da det som oftes kræver man er i konstant dialog om tingene.  Når du har en prototype kan du uden problem få støbt kopier i udlandet f.eks Tyskland. 

Det er altså ikke nok bare lige at få testet lødigheden inden du går i gang med salget, det skal gøres på kontinuerlig basis, hvilket er en dyr fornøjelse.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)