Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Launch af E-bog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skriver en E-bog med titlen "Ung iværksætter under 18 år". Derfor er jeg selvfølgelig interesseret i at få samlet folk, der kan stå klar, når min e-bog er færdigskrevet (har planlagt 1/12). Indtil videre har jeg lavet en sektion på mit website, hvor indledningen er lagt op, for at samle folk. 

Har I nogle råd til, hvordan jeg kan samle? Jeg skriver allerede blogindlæg, laver videoer, deltager i arrangementer, holder foredrag og meget, meget andet. 

http://kaspermfriis.dk/e-bog-ung-ivaerksaetter-under-18/

Tak på forhånd. :-) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Et super emne. Læg indholdsfortegnelse vil være mit råd. Den siger meget om en bog - hvad er de forskellige afsnit osv. 

Udgiver du som selvudgiver, så overvej at bruge Saxo også sideløbende, for der får du givet flere nedhentninger til en gratis bog

Hvis den har kvalitet som jeg forventer (kender jo dine indlæg) vil den omg være linket til fra min blog som trods alt har 800 besøg i snit per dag. Jeg lægger så bare direkte link til den i mit "under 18 afsnit"

God medvind herfra

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Et super emne. Læg indholdsfortegnelse vil være mit råd. Den siger meget om en bog - hvad er de forskellige afsnit osv. 

Udgiver du som selvudgiver, så overvej at bruge Saxo også sideløbende, for der får du givet flere nedhentninger til en gratis bog

Hvis den har kvalitet som jeg forventer (kender jo dine indlæg) vil den omg være linket til fra min blog som trods alt har 800 besøg i snit per dag. Jeg lægger så bare direkte link til den i mit "under 18 afsnit"

God medvind herfra

vh John H

Tak for de rosende ord og lykønskningen, John. Det er værdsat. Indholdsfortegnelsen er på vej op - godt råd, tak. 

Og at få et link fra din blog vil være absolut fantastisk. Jeg gør mit bedste for, at bogen bliver af super høj kvalitet. :-)

Fortsat god lørdag.

Med venlig hilsen

Kasper

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg vil også godt linke til din bog, når jeg har læst og helt sikkert har fået bekræftet at den er ligeså fuld af brugbare, konstruktive råd som dine  indlæg her på Amino er :)

Bedste hilsner,

Ulrik

P.S. Ift. at udgive selv - udover på sin egen hjemmeside - kan jeg anbefale at stille spm i gruppen: https://www.facebook.com/groups/newpub/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Kristiansen:

Hej Kasper,

Jeg vil også godt linke til din bog, når jeg har læst og helt sikkert har fået bekræftet at den er ligeså fuld af brugbare, konstruktive råd som dine  indlæg her på Amino er :)

Bedste hilsner,

Ulrik

P.S. Ift. at udgive selv - udover på sin egen hjemmeside - kan jeg anbefale at stille spm i gruppen: https://www.facebook.com/groups/newpub/

Hej Ulrik

Tusind tak til dig ligeså. Jeg bestræber mig på, at bogen opretholder endnu højere kvalitet end mine indlæg på Amino. Men du skal være velkommen til at skimme den igennem ved færdigskrivning. En indledning er allerede offentliggjort, hvis det lyster (se link i start-tråd). Desuden har jeg skrevet et første kapitel, som muligvis kan deles ud.... :-) 

Endnu en gang tak. Jeg sætter pris på, at folk vil linke til min bog - de fuldfører blot min mission yderligere med at hjælpe umyndige, drømmende, potentielle iværksættere. Vi snakkes ved. 

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst indledningen men vil også rigtig gerne læse den færdige. Du kan smide et anmelder-eks i en PB, når den er klar :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Kristiansen:

Jeg har læst indledningen men vil også rigtig gerne læse den færdige. Du kan smide et anmelder-eks i en PB, når den er klar :)

Det vil jeg gøre, Ulrik. Og tak for din hjælp. Den bliver færdig inden et par uger, og jeg når måske i omegnen af maks 100 sider. :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)