Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtage kortoplysninger over telefon

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

De fleste af mine coaching klienter er i USA, og her er det ikke ualmindeligt, at når man er blevet enige om at starte et forløb, så modtager man klientens kreditkort oplysninger over telefon. Faktisk viser det sig, at salget bliver betydelig større (op til 50%) hvis man følger den metode snarere end at sende dem en faktura eller betalingslink.

I USA findes der gode og pålidelige services der gør det muligt, men de er typisk forbeholdt amerikanske firmaer.

Findes der en tilsvarende løsning i Danmark?

Løsningen skulle gøre det muligt for mig at

- Modtage kreditkort oplysninger over telefon

- Åbne en sikker side hvor jeg så kan indtaste dem og trække det aftalte beløb for kunden

- Sende en automatisk kvittering til kunden

Tak for hjælpen!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder det ikke fair at have sådan en løsning - uanset hvilken situation klienterne er i.

Vi har i DK masser af betalingsmuligheder der sikre den der betaler fortsat er en af de få der kender til de 3 cifre bag på kortet.

Det er slemt nok at give numre og udløb der befinder sig for på kortet - og jeg vil påstå at de der udleverer det er i en forfatning hvor der er brug for mere end en coach.

Keep it over there - please -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens se det fra din side - og det er så en af flere måder at  betragte sagen på. 

Det er dog ikke min intention at starte en diskussion - jeg forhører mig blot om der findes en praktisk løsning, så jeg kan tilbyde den service som nogle mennesker ønsker.

Tak -

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke den går i Danmark - da vi har et andet syn på hvad vi skal vide før vi køber ting. 

I UK tilbyder Paypal det - du kan se om man måske kan gøre det i DK med dem. Hvis ikke - så det nok fordi der er noget lovmæssigt imod det.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Halina Goldstein:
og det er så en af flere måder at  betragte sagen på.
Nej det er der ikke. Beklager. Den er uansvarlig.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Halina Goldstein:

Løsningen skulle gøre det muligt for mig at

- Modtage kreditkort oplysninger over telefon

- Åbne en sikker side hvor jeg så kan indtaste dem og trække det aftalte beløb for kunden

- Sende en automatisk kvittering til kunden

 

Hej Halina.

Det skulle kunne lade sig gøre igennem http://epay.dk:

(Generel information om betalingsanmodninger                   

 Med betalingsanmodninger får du mulighed for at opkræve penge fra dine kunder via betalingslinks, e-mails eller en betalingsknap. I forbindelse med betalingsanmodningen har du mulighed for at opsamle en masse data om kunden (f.eks. adresse oplysninger mv.).

 Vi anbefaler, at du først prøver at oprette et par betalingsanmodninger til test - det er gratis og koster dig ikke noget. For at oprette en test, skal du gå under "opret ny betalingsanmodning" og under avanceret indstillinger skal du vælge at det skal gennemføres som en test-betaling. Efter endt test har du mulighed for at slette betalingsanmodningen.)

 

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg padler i land igen - det er tilsyneladende almen praksis. Heldigvis - er det ikke en løsning man bare lige får - eller kan lave som nigerianer fra en internetbar i afrikaland - Kør du bare los Coach.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, er det for meget at bede om at du afholder dig fra at dømme, drage forhastede negative slutninger og antyde bedrag?

Måske en smule oplysning vil hjælpe:

Jeg har i gennem mine tidligere jobs (dels for en stor boghandel i København, dels for et førende internationalt software firma) oplevet at nogle mennesker faktisk foretrækker at give oplysninger til en person/forretning de kender end at taste dem på en hjemmeside. Du kan kalde det hvad du vil men det er virkeligheden. 

Når anerkendte virksomheder såsom PayPal og InfusionSoft tilbyder denne mulighed i udlandet, så er det nok ikke for at få folk til at snyde, tror du vel?

Jeg har ingen interesse i at snyde mennesker. Jeg har en interesse i at hjælpe dem (hvilket jeg i øvrigt har gjort i mange år), og i at gøre det enkelt for dem at betale for min service.

Med venlig hilsen

Halina

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din hjælp, Niels! Jeg kigger nærmere på det!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)