Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo kursus hos Doctech

Side 1 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen der har været på Doctechs seo-kurser? hvis du har, hvad synes du så om det...er det værd at bruge tid/penge på?

Mvh Marlene

 

 

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For at gå lidt offline på indlægget.

Hvor gamle er de da de kun har en google pagerank på 1/10 og deres design går grassat her i Firefox. og det burde være en del bedere især når de tlbyder SEO.

Beklager hvis jeg skulle have trådt Doctechs over tærende - men det undre mig bare.

Supply Chain blæksprutte

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv tænkt tanker i samme retning, men det er altid godt at høre andre...udseendet kan vel nogle gange bedrage:-)

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan det overraske. Men pt. som det ser ud og resultet af deres egen PR vil jeg ikke gøre brug af dem. Det kan dog være at, de måske lige fik deres site oline nogle dage før sidste gang Google opdaterede deres PR - og derved ikke fået det rigtige "resultat" på før næste opdatering.

Men kvaliten af "looket" er ikke særligt prof. i mine øjne. (min personlig mening) 

Supply Chain blæksprutte

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige læst om kurserne i en gammel tråd her på Amino...så det er vist ikke nødvendigt at starte diskussion omkring Doctech igen:-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke deres kurser og jeg vil på ingen åde begive mig ud i en vurdering af deres virksomhed. Jeg vil blot sige, at man meget let kan dumme sig gevaldigt hvis man alene ser på nogle få overfladiske faktorer, når man skal vurdere en leverandør.

Lad os tage mig selv som eksempel. Indtil for nogle dage siden havde to af mine væsentlige sites (www.demib.dk og www.demib.com) en PageRank på nul, der er sikkert mange designere der vil mene de begge er rigtig grimme, og der er uden tvivl fejl på dem i nogle browsere. Betyder det så at jeg ikke ved noget om søgemaskiner eller at jeg ikke ville være en god underviser?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Betyder det så at jeg ikke ved noget om søgemaskiner eller at jeg ikke ville være en god underviser?


Nej det betyder det ikke, men det er vel for så vidt også ligegyldigt. Man bør nok også indse at det ofte er den slags faktorer folk vurderer ting på, fordi det er nemt at vurderer på disse faktorer.

Det kan være svært, hvis ikke umuligt at vurdere om en virksomhed er god til at undervise hvis man ikke kender dem eller kender nogle der har personlige erfaringer med dem, og et eller andet skal man jo vurdere virskomheden på.

 Nu er det nok ikke et problem for dig fordi du har markedsført dig anderledes ved at brande din person så meget, men det vil helt sikkert være væsenligt for mange andre virksomheder.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

> fordi det er nemt at vurderer på disse faktorer.

Det er derfor så mange ender med at købe katten i sækken. Hvis man ikke gider at undersøge tingene ordentligt, men stiller sig tilfreds med et par overfladiske faktorer, så skal man ikke bagefter komme rendende og broke sig, synes jeg bare :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det lidt sådan at, hvis man ikke kan præsentere et "imødekommende" udsende kan man mange gange ikke tages helt seriøst.

lidt ligesom når man tager til en samtale om nyt arbejde - og vader ind i gummistøvler og Kansas "uniformen" på kontoret 

Supply Chain blæksprutte

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Det er derfor så mange ender med at købe katten i sækken. Hvis man ikke gider at undersøge tingene ordentligt, men stiller sig tilfreds med et par overfladiske faktorer, så skal man ikke bagefter komme rendende og broke sig, synes jeg bare :)

Vi er helt enige Mikkel, men det er jo lidt en anden snak. Sagen er at det giver kunder at have den slags ting iorden, og har dottech ikke dette(har ikke kigget på det) så vil de uden tvivl miste en del kunder på den baggrund.

Men det skader aldrig at undersøge sagen, men så må du jo give os nogle fif til hvordan man bedst mulig undersøger om folk kan deres seo, for det kan være svært at vide hvilke faktorer man skal gå efter.

Side 1 ud af 11 (101 indlæg)