Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der stadigvæk penge i tryk af T-shirts

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået tilbudt at overtage en lille personlig ejet virksomhed som laver tryk på T-shirts mv.

Han køber klicherne hos et stort firma og køber ligedes trøjer og T-shirts hos samme leverandør.

Han har en god stabil lille kundegrundlag, hvor han bestiller flere tryk hjem, så de ligger på lager når kunderne mangler.

Det eneste han har er selve trykmaskinen (strygejernet) Han har en omsætning på mellem 80-100.000 om året. Han har gjort meget for ikke at få få meget overskud og derved betale skat.

Hvad vil i mene at sådan en lille side-forretning er værd med henblik på kunder og maskine (Man kan få tilsvarende maskine til mellem 5-8000 kr.  

Jeg har fortalt at kunder normalt ikke er trofaste, men han påpeger at han har jo klicherne liggende, så de skal betale opstartsgebyrer andre steder.

Jeg kan selv se et potentiale i et af mine andre virksomheder at kunne tilbyde t-shirts med tryk, men ved ikke hvor mange der vil bide på.

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jo Klicherne har værdi for kunderne.

Mange erhvervskunder har en tendens til, at de skulle have haft deres varer i går.. (inkl mig selv høhø)

Men hvad prisen er, er svært at sige.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke over 20.000 kr. Han tjener ikke penge på det og du får ikke andet end maskinen alt det jeg har gjort alt for ikke at betale skat kan du ikke bruge spor

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)