Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af egen butik?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar!

Ja, du har ret. Der er for meget arbejde ved at have en webshop og det var også en af grundene til at jeg gik fra det igen. Jeg har nu sat 40 bøger ind på webshoppen (som er ikke op at kører endnu) og det har jeg brugt lang tid på at få gjort. Jeg tror at jeg går fra webshoppen og så vælger at se om jeg kan starte op en fysisk butik istedet.

Det var jo også det jeg ville fra starten.

Jeg skulle måske tænke på Viborg så, selvom det er noget langt fra hvor jeg bor. Så kan jeg måske finde en anden lejlighed i Viborg, hvis det bliver der.

Nu spørger jeg måske dumt, men må man bruge Mobile Pay til erhverv? Jeg synes at jeg læste et sted at man ikke kunne.

Jeg vidste godt det med brugtmoms reglerne. Jeg kiggede på det her for nogle dage siden og er blivet lidt med klogere på det.

Tusind tak for dit svar, du hjalp mig meget!

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristina:
Nu spørger jeg måske dumt, men må man bruge Mobile Pay til erhverv? Jeg synes at jeg læste et sted at man ikke kunne.

Så vidt jeg ved, så må du ikke bare bruge almindelig Mobile Pay til erhverv, men Danske Bank har en afdeling der hedder Mobile Pay Business, hvor man kan oprette sig som virksomhed. Det koster så et gebyr, mener det er ca. kr. 1,- pr. transaktion, og hvis man vil have nogle ekstra ydelser, så kan man købe et abonnement hvor de er i, men grundpakken er rigelig til en lille butik. 

Det er en ret langsommelig opgave at få det oprettet, men de er flinke til at hjælpe, så det er bare i gang. Hvis du har en tablet, så kan jeg også anbefale at benytte IZettle i stedet for at gå ud og købe et kasseapparat. Så kan du også tage de store kort som Visa og MasterCard. Dog ikke rent Dankort, men Visa/Dankort. 

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:

Kristina:
Nu spørger jeg måske dumt, men må man bruge Mobile Pay til erhverv? Jeg synes at jeg læste et sted at man ikke kunne.

Så vidt jeg ved, så må du ikke bare bruge almindelig Mobile Pay til erhverv, men Danske Bank har en afdeling der hedder Mobile Pay Business, hvor man kan oprette sig som virksomhed. Det koster så et gebyr, mener det er ca. kr. 1,- pr. transaktion, og hvis man vil have nogle ekstra ydelser, så kan man købe et abonnement hvor de er i, men grundpakken er rigelig til en lille butik. 

Det er en ret langsommelig opgave at få det oprettet, men de er flinke til at hjælpe, så det er bare i gang. Hvis du har en tablet, så kan jeg også anbefale at benytte IZettle i stedet for at gå ud og købe et kasseapparat. Så kan du også tage de store kort som Visa og MasterCard. Dog ikke rent Dankort, men Visa/Dankort. 

Okay, tak - jeg vil kigge på det :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)