Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog på Dandomain eller?????

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi mangler en blog på vores shop  coaststore.dk som er på Dandomain.
Dandomain tilbyder en app via Bloginn, men er ikke tilfreds med deres design. Det vil koste alt for meget hvis de skal designe en blog til vores side.

Hvordan gør vi lige det her?
Alle siger vi skal have en blog inde på domænet. er det korrekt????
Vi har idag en blog, som bare ikke virker for os   coastblog.dk

De krav vi har til bloggen er ikke særlig store, dog vil vi gerne have et design som ikke stikker helt af fra vores shop, og gerne et design hvor vi kan smide en del af vores produkter ind.
Evt. et WP design Themeforrest evt.

Hjælp gerne så vi kan få gang i bloggen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey FresnoBob.

Det er rigtigt at din blog skal helst ligge som en undermappe til din shop. Simpelthen af den årsag, at hvis du vælger et nyt domæne eller et subdomæne, så vil Google have et helt nyt forhold til sitet. Så alt juice.links og CTR skal bygges op helt fra bunden. Det er kun tilrådeligt, hvis du absolut vil bruge en masse energi på at lave bloggen så speciel at den kan stå alene, fx. hvis der er artikler til flere webshops på samme blog.

Det er lidt specielt når det er Dandomain, fordi Dandomainshoppen kører et windowssystem, så det er ikke bare sådan lige at koble bloggen sammen med shoppen. Sidst jeg talte med Jens, som står for blog-delen, sagde han at de kunne godt lave bloggen (appen), så den kørte som subfolder, vist nok med nogen servertricks inde hos DanDomain, men du skal nok snakke med ham om det : http://bloginn.dk/om-os/

a
nyway, så ville jeg vælge appen, simpelthen fordi hvis du skal installere en frisk wordpress hos Dandomain og få det hele til at fungere, så bliver det på egen hånd. Formenligt både meget besværligt og dyrt i teknikertid. Jeg taler lidt af erfaring her, da jeg selv har haft nogen udfordringer med DanDomain og bloginstallation. (selvom de nok siger det modsatte om mig).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bob!

Når i bruger Dandomain, så vil jeg råde jer til at bruge deres blogmodul. Andet kan vise sig at være kompliceret, da Dandomain ikke er så gode til at snakke sammen med andre systemer.

Derudover, så vil jeg generelt ikke råde jer til at bruge Dandomain. Du får lov til at betale for enhver lille ting og deres design samt funktioner er noget gammeldags. Jeg har en kunde der bruger Dandomain til deres webshop og de ønsker intet mere end at komme ud af kløerne på Dandomain. Måske elsker du Dandomain og i så fald skal du bare ignorere mig ;)

Dbh

Rasmus

rschultze.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:

Hey FresnoBob.

Det er rigtigt at din blog skal helst ligge som en undermappe til din shop. Simpelthen af den årsag, at hvis du vælger et nyt domæne eller et subdomæne, så vil Google have et helt nyt forhold til sitet. Så alt juice.links og CTR skal bygges op helt fra bunden. Det er kun tilrådeligt, hvis du absolut vil bruge en masse energi på at lave bloggen så speciel at den kan stå alene, fx. hvis der er artikler til flere webshops på samme blog.

Det er lidt specielt når det er Dandomain, fordi Dandomainshoppen kører et windowssystem, så det er ikke bare sådan lige at koble bloggen sammen med shoppen. Sidst jeg talte med Jens, som står for blog-delen, sagde han at de kunne godt lave bloggen (appen), så den kørte som subfolder, vist nok med nogen servertricks inde hos DanDomain, men du skal nok snakke med ham om det : http://bloginn.dk/om-os/

a
nyway, så ville jeg vælge appen, simpelthen fordi hvis du skal installere en frisk wordpress hos Dandomain og få det hele til at fungere, så bliver det på egen hånd. Formenligt både meget besværligt og dyrt i teknikertid. Jeg taler lidt af erfaring her, da jeg selv har haft nogen udfordringer med DanDomain og bloginstallation. (selvom de nok siger det modsatte om mig).

Hej og tak for dit svar.

Vi har tidligere brugt Bloginn, men syntes simpelthen deres layout var alllltttt for kedelig og der var ikke nogen mulighed for anden template, selvom de havde lovet det fra start.
Ja havde nok luret at det ikke lige er sådan at smide noget andet ind.
BlogInn har givet mig et tilbud på at lave et design, dog er prisen i en ende hvor det ikke helt hænger sammen med en WP template koster.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bernburg R. Schultze:

Hej Bob!

Når i bruger Dandomain, så vil jeg råde jer til at bruge deres blogmodul. Andet kan vise sig at være kompliceret, da Dandomain ikke er så gode til at snakke sammen med andre systemer.

Derudover, så vil jeg generelt ikke råde jer til at bruge Dandomain. Du får lov til at betale for enhver lille ting og deres design samt funktioner er noget gammeldags. Jeg har en kunde der bruger Dandomain til deres webshop og de ønsker intet mere end at komme ud af kløerne på Dandomain. Måske elsker du Dandomain og i så fald skal du bare ignorere mig ;)

Dbh

Rasmus

rschultze.dk

Hej Rasmus

Er såmænd ikke gift med Dandomain, og ja man betaler virkelig for alt og så lige med lidt mere ovenpå.
det er dog ikke lige sådan at flytte til anden platform, da vi har brugt en mindre landsby på siden og ikke mindst bokset med integrationen fra vores lager, og ja så nu derfra over til Miinto.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en løsning til det - der giver optimal SEO og wordpress nemme interface.

Bruges på www.e-vaerktoej.dk/blog og milkywalk.dk/blog - den snupper automatisk jeres eget design, også når I ændre det.

Bagved ligger en simpel wordpress
installation.

Du kan fange mig på kd@cygnet.dk

Koster 3.000 i oprettelse plus 99 pr måned.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)