Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger viden og netværk indenfor wholesale

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære dygtige medlemmer,

min partner og jeg har en platform under udvikling, som har til formål, at man som bruger af siden kan købe direkte fra "suppliers". På siden er der listet masser af varer som er billigere end retailpriser, og ved hver produktartikel er der en timer som tæller ned, og man kan som bruger tilmelde sig tilbuddet, og ved hver tilmelding falder stk.prisen på varen.. Det er altså en platform, hvor man kan gå sammen om at købe produkter, så man på den måde kan få mængderabat. Når timeren er udløbet, udløber tilbuddet og dem som har tilmeldt sig, får varen til den pris som matcher antal tilmeldte. Der er to sider af platformen: forbrugeren og leverandøren. Leverandøren vil kunne oprette sig, og uploade varer lidt som på amazon og ebay for eksempel. Eller DHGate og aliexpress for den sags skyld, hvor man også kan købe direkte fra wholesalers - hos DHGate og aliexpress sender de her suppliers direkte til køberen. Hvis man som forbruger køber gennem vores platform, køber man direkte fra en supplier, som så leverer det købte til et lager, som vi administrerer og ompakker og sender videre til den endelige køber. På den måde garanterer vi en sikkerhed, og vi har mere kontrol over processen. Det er en løsning, som vi har valgt at benytte, da vi har erfaret, at mange bliver snydt eller i sidste ende er meget skuffede, når de har benyttet sider som DHGate eller WISH, som også gør det muligt at købe direkte fra en supplier, men hvor der ingen kontrol er. 

Jeg håber I nogenlunde forstår konceptet; det var en meget overfladisk forklaring.. 

Anyway, det ville være pisse fedt, hvis nogen ved noget om wholesale, da det er denne form for leverandører, vi stræber efter, eftersom vi mener, at det vil være umuligt at få fx grossister ind over som suppliers, da der skal et meget højt volumen til. 

Min undren går på:

Er der nogen herinde, som har erfaring indenfor wholesale? Hvad ved I om det, og er der nogen som har et netværk indenfor området?

Jeg har surfet lidt rundt på forskellige wholesaleforums osv, men jeg kunne godt tænke mig, at høre fra nogen som har lidt erfaring indenfor det.

På forhånd tak, hav en rigtig god dag!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)