Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan reklamerer jeg til nye og ukendte segmenter? Hvilke medier?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Til dagligt driver jeg www.bjerreleather.com hvor jeg laver håndlavede læderprodukter. Basic accessories, til ham og hende. Produkterne ligger i en prisleje, hvor stort set alle med et behov kan lege med. I små 5 år har jeg oplevet vækst fra år til år, men jeg har stadig kapacitet, til at nå nye højder.

Hvis jeg vil fordoble min omsætning, uden at vente 5 år mere, hvilke steder er så bedst? SEO optimering? Busreklamer? En røvfuld penge i sociale medier? Hvad er det nye, som rykker?

Alle med et Apple-produkt kunne drage nytte af mine produkter, så markedet er enormt!


Ser frem til at høre nogle kreative forslag!  

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjerrre

Hvilket marked har dit fokus?

B2B eller B2C eller begge?


God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


I forhold til markedsføring, så snakker vi B2C, al min reklame mod B2B markedet, er direkte henvendelser :-)

Hvad tænker du? :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Interessant - jeg vidste ikke at der var så stor interesse i nyhedsmails. Og du har helt ret - det skal handle om min nicheforretning, og ikke om produkter i øst og vest. Men kommer jeg ikke kun ud til de mails jeg allerede har via. tidligere bestillinger? Tak for info!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Interessant - jeg vidste ikke at der var så stor interesse i nyhedsmails. Og du har helt ret - det skal handle om min nicheforretning, og ikke om produkter i øst og vest. Men kommer jeg ikke kun ud til de mails jeg allerede har via. tidligere bestillinger? Tak for info!

Desværre skal du starte indsamling af email adresser og det er helt forfra. De emailadresser du har må du ikke sende til, da kunderne ikke har haft mulighed for at "afmelde" nyhedsmail da de købte.

Du kan med fordel opsætte en tilmeld nyhedsmail på dit site så alle, også dem der ikke køber, kan tilmelde sig.

Der var i øvrigt en interessant blog vedrørende produktbilleder: http://www.amino.dk/blogs/fashion-sellers-guide-og-raad/archive/2016/11/16/simpel-230-ndring-s-229-dan-248-gede-vi-konverteringen-med-120.aspx

Her tror jeg også du kan forbedre din konvertering lidt.

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Hvis segmentet er ukendt, så er der vel kun én sikker vej frem? :) Facebook & andre sociale medier?

Vh,
Caspar

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

En lidt anderledes idé kan også være at tage kontakt til modebloggere. De når ud til mange følgere, og følgerne tager dem alvorligt. Mange modebloggere laver gerne sponsorerede indlæg.

Mvh Jannik

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nielsen Bjerre

Jeg vil forslår dig at opsætte en række reklamer via Facebook. Inden du gør det skal du overveje flere mulige segmenter, målgrupper.

Du kunne starte med forestille dig en ideel kunde. En persona.  En persona er en kortlægning af en kundetype du mener din virksomhed henvender sig til. Som udgangspunkt kan du ikke tilfredsstille alle typer af kunder. Hvis du forsøger at være alt for alle, er udfordringen at ramme alle de målgrupper i din marketing. Begræns dit segment i en kampagne fx. på Facebook.

Her er et eksempel på en Persona.

  • interesserer,
  • værdier,
  • drømme og
  • udfordringer.

Persona eksempel:

Mette 38 år

  • Mor til 2.
  • Willas på 4 og Ronja på 7.
  • bor i Roskilde – har langt til arbejdet.
  • Sygeplejerske med skiftende arbejdstider


Udfordringer/frustrationer

  • Tid er en væsentlig faktor i hendes liv.
  • Penge
  • Familie
  • Samvær med børn




Målet med din persona er at tale i til din ideelkunde. Hun er din persona. Du sælger træningsudstyr og du gerne vil lave et opslag på Facebook hvor du vil skabe værdi for (Persona) Mette. Så kunne en indgangsvinkel være en opslag hvor vi spiller på Tid/børn og træning.  

  • Træningsøvelser hvor børn kan indgå

  • Kom i form hjemme på stuegulvet 10 træningsøvelser

  • Træningsvideo fra Youtube om træning med børn (behøver ikke være dit eget materiale)

Når du har bygget din annoncer op og opsat forskellige målgrupper med dine kampagner kan du begynde at skabe dig et overblik over hvilke målgrupper der reagerer positivt og ender op med, konvertere. Dvs. at de skaber et salg.

Jeg håber du er blevet inspireret til, at selv komme i gang med, at annoncere på fx. Facebook.

God arbejdslyst!!

René
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Caspar F:
Hvis segmentet er ukendt, så er der vel kun én sikker vej frem? :) Facebook & andre sociale medier?

Hvordan i alverden kommer du frem til den konklusion?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)