Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner/Medstifter til ny APP (TechGuy)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg står og skal til at have udviklet en app indenfor den deleøkonomiske sektor.

Det bliver ikke en First-Mover, men en meget interessant app.

Jeg har brug for en partner som besidder nogle evner indenfor Programmering(App, web, software).

Planen er at appen bliver udviklet i Indien som BETA version - Det hele er næsten allerede på plads med budget, tidsplan og udviklerteam.

Jeg kunne godt tænke mig en partner som har forståelse indenfor programmering da, det stort set vil være dig som kommer til at stå for vedligeholdesen. og videreudvikling af både app og website.

Du skal være villig til at investere i projektet på samme basis som mig. Procentdelen og arbejdsprocesser diskuteres yderligere inden vi arbejder videre på projektet sammen. Men være klar til at investere et beløb på minimum 20.000 kr. Grunden til dette er fordi at jeg gerne vil se et commitment fra din side af.

Jeg selv bidrager med selve ideén, udviklingsplanen, og markedsføringen.

Planen er at finde investorer, når BETA 0.1 er på banen.

Kontakt mig på kontakt@huutan.dk - så aftaler vi et uformelt møde, underskriver en NDA og ser hinanden an.

Mvh Elias Tan.

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så du søger én til at lave 90% af arbejdet, som samtidigt skal betale 20.000,- for fornøjelsen? Undskyld mig, men det er komplet urealistisk at du finder nogen professionel med erfaring på de betingelser.

Så lige at du oveni købet kræver NDA, vor herre bevares

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

App'en bliver udviklet og står færdig når samarbejdspartner indtræder? Hvor ser du 90% af arbejdet henne? Tror mere det er 90% der består af markedsføring og kundeservice samt regnskab.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)